کد خبر : 1370560 | 16 آبان 1395 ساعت 09:18 | 110.5K بازدید | 0 دیدگاه

با پاس گل ندیم امیری بایرن زمین گیر شد

آلیانز آرنا مقهور درخشش ستاره افغان

در یکی از مهمترین بازی های این هفته بوندس لیگا بایرن با تمام ستاره هایش در خانه مقابل مهمان شگفتی ساز خود متوقف شد تا این نتیجه سایر مدعیان را خوشحال کند.

آلیانز آرنا مقهور درخشش ستاره افغان

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی ها در حالی که در صدر جدول بوندس لیگا موقعیت خوبی داشتند امیدوار بودند با برتری مقابل هافنهایم همچنان اختلاف خود با سایر تعقیب کننده ها را افزایش دهند اما نمایش خوب رقیب شگفتی ساز و همچنین درخشش یک بازیکن افغانستانی باعث شد تا ستاره های سرشناس بایرن در خانه زمین گیر شده و دو امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.


ندیم امیری هافبک اهل افغانستان باشگاه هافنهایم که در این فصل با بازی های فوق العاده اش تاثیر فراوانی در روند نتیجه گیری این تیم داشته در دقیقه 16 مصاف دو تیم با پاسی دیدنی دمیربای مهاجم ترک تبار هافنهایم را در موقعیت گلزنی قرار داد تا  آلیانز آرنا در سکوت عجیبی فرو برود گرچه این حالت زیاد دوام نیاورد و بایرنی ها در اولین حملات خود با گل به خودی مدافع هافنهایم بازی را به تساوی کشیدند.


بعد از به تساوی کشیده شدن بازی باواریایی ها حملات زیادی انجام دادند تا به گل های بعدی برسند اما دفاع جانانه ندیم امیری و یارانش با تاکتیک های غیرمنتظره ناگلزمن سرمربی هافنهایم کارلتو و شاگردانش را در بن بست قرار داد تا سرانجام امتیازات میان دو تیم تقسیم شده و بایرن به صدرنشینی اش ادامه بدهد و هافنهایم هم با 20 امتیاز جایگاه سوم بوندس لیگا را در اختیار داشته باشد.


مسلما با نمایش دیدنی که ندیم امیری در آلیانس آرنا از خود نشان داد این بازیکن افغانستانی از این پس بیشتر در تیررس رسانه های آلمانی قرار خواهد گرفت. بازیکنی خوش استیل و خوش تکنیک که توانایی های زیادی دارد و با توجه به سن کم می تواند در سال های آتی به عضویت باشگاه های بزرگ تر در آلمان یا اروپا در بیاید.

 

1155145

 

1155144

 

1155143

دیدگاه‌ها