کد خبر : 1370624 | 16 آبان 1395 ساعت 12:37 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

با مخالفت برانکو، کرملاچعب نرفت!

در حالی که دیروز تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت چهار جانبه کره جنوبی به این کشور سفر کرده است رضا کرملاچعب کاپیتان این تیم هم اکنون در تمرین پرسپولیس حضور دارد!

با مخالفت برانکو، کرملاچعب نرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت کره جنوبی با حضور تیم ملی این کشور، ایران ، انگلستان و نیجریه برگزار می شود و با توجه به حضور تیم های قدر در این تورنمنت انتظار می رفت این تیم با همه نفرات به کره جنوبی اعزام شود اما هم اکنون خبرنگارمان از حضور رضا کرملاچعب در تمرین تیم پرسپولیس خبر می دهد.


از آنجایی که رضا کرملاچعب کاپیتان تیم ملی جوانان است و در همه اردوهای تیم ملی جوانان حضور داشته به نظر می رسد به دلیل مخالفت برانکو تیم ملی جوانان را در سفر به کره جنوبی همراهی نکرده است! این در حالی است که برانکو در بازی با قشقایی از رضا کرملاچعب بازی نگرفته است و به تازگی هم عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان حضور عارف محمد علی پور کاپیتان این تیم در تیم پرسپولیس را یک اشتباه بزرگ بر شمرد.


البته باید به این نکته اشاره کرد در فوتبال حرفه ای بازیکنان رده سنی جوانان هم در روزهای فیفا در اختیار تیم ملی جوانان قرار می گیرند.


گفتنی است در لیست تیم ملی جوانان ایران که از سوی فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام شده نام امید نورافکن بازیکن استقلال هم به چشم نمی خورد!


این در حالی است که تیم ملی جوانان یکشنبه آینده به تهران باز می گردد و تا آن موقع تیم های لیگ برتری از جمله پرسپولیس و استقلال بازی ندارد.


استقلال 28 آبان در جام حذفی به مصاف صبا می رود اما پرسپولیس به دلیل حذف در بازی با قشقایی بازی ای ندارد.


در خصوص مخالفت علیرضا منصوریان با حضور امید نورافکن در اردوی تیم ملی جوانان خبری مخابره نشده است.

دیدگاه‌ها