کد خبر : 1370638 | 16 آبان 1395 ساعت 13:29 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی – پورعلی‌گنجی؛ ماکت جنگ در آسیا

مهدی طارمی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن جوان تیم ملی این روزها در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش در تمرین برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و به نظر می‌رسد این نبرد به جدال آسیایی آنها نیز کشیده شود.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم گلزن پرسپولیس که امید اول سرخپوشان محسوب می شود در تیم ملی و تمرینات این تیم نقشه های جدال برابر پورعلی گنجی و هم تیمی هایش در لیگ قهرمانان آسیا را مرور می‌کند. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا احتمالا در مرحله پلی آف برابر السد قطر حضور یابد. تیم پرستاره قطری که علاوه بر ستاره سابق بارسلونا، مرتضی پورعلی گنجی را نیز در اختیار دارد، پیش بینی می‌شود جدالی جالب توجه را برابر پرسپولیس پشت سر بگذارد.


باید دید طارمی در صورت تقابل با این حریف به همراه پرسپولیس موفق به عبور از سد پورعلی گنجی خواهد شد یا خیر. طارمی که این روزها در تیم ملی با تغییر پست به عنوان یکی از وینگرهای تیم ملی به میدان می‌رود، امیدوار است بعد از مدت ها در جمع شاگردان کی روش پایش به گلزنی باز شود و در سمت مقابل پورعلی گنجی به بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی و ادامه روند گل نخوردن تیم ملی می اندیشد.

 

دیدگاه‌ها