کد خبر : 1370645 | 16 آبان 1395 ساعت 13:45 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

اینجا امجدیه؛ خداحافظ آقای تعصب و غرور

امروز آخرین باری بود که منصورخان پورحیدری در استادیوم پیر تهران که روزگاری سکوها به پاس موفقیت او حنجره‌شان را می‌فشردند، حضور یافت؛ البته اینبار نه روی پای خودش، بلکه روی دوش عزادارانش.

به گزارش "ورزش سه"، مرحوم منصور پورحیدری، بازیکن، مربی، سرپرست، مدیرفنی، مدیر و هر آنچه که مربوط به استقلال بود را تجربه کرد و امروز با تمام افتخاراتی که برای این تیم به جا گذاشت، روی دوش هواداران این تیم با این استادیوم وداع کرد.


مطمئنا سهم منصور پورحیدری که در 13 قهرمانی آبی‌ها به عنوان مربی و بازیکن نقش اول را ایفا کرده و هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی به عنوان قهرمانی آسیا دست یافته چیزی فراتر از یک اسطوره است. مردی که نیم قرن در کنار استقلال حضور داشت و توانست استقلال را بعد از انقلاب با کمک دوستانش شکل دهد و شاید به همین دلیل بود که حتی در دوران بیماری نیز از کنار آن دور نشد.


با این حال بعد از ماه‌ها و سال‌ها مبارزه با بیماری، منصورخان پورحیدری دوستداران این تیم را در میان غم و اشک و اندوه ترک کرد و امروز آخرین دور افتخار خود را در جمع ورزشکاران و هواداران و البته این بار نه روی پاهایش و به کمک عصایی که در آخرین روزهای حضورش روی نیمکت استقلال به یاور همیشگی اش تبدیل شده بود، بلکه روی دوش آنها به انجام رساند و به جایگاه ابدی اش منتقل شد. اینجا امجدیه، ورزشگاه پیر تهران، روز خداحافظی با اسطوره تعصب و غرور استقلال. بدرود پدر استقلال


عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها