کد خبر : 1370659 | 16 آبان 1395 ساعت 14:28 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

حسینی؛ گلری که با مصدومیت بهترین شد

پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی ساحلی در فینال با مصدومیت از ناحیه کشاله پا به میدان رفت و علیرغم دریافت 6 گل، باز هم عنوان بهترین سنگربان را از آن خود کرد.

حسینی؛ گلری که با مصدومیت بهترین شد

به گزارش "ورزش‌سه"، حسینی تا کنون افتخارات زیادی از جمله یک قهرمانی در مسابقات بین قاره‌ای، دو قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی همراه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران کسب کرده‌است، در مسابقات بین قاره ای که روز گذشته به پایان رسید موفق به کسب عنوان بهترین دروازه بان مسابقات شد.


سال 2014 بود که پیمان حسینی با آرای مربیان و کاپیتان‌های تیم های ساحلی به همراه آندری از روسیه و جسوس از اسپانیا کاندیدای دریافت جایزه بهترین دروازه بان جهان در سال 2014 شد، که در آن زمان موفق به کسب این عنوان نشد.


پس از پایان هفتمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2015 پرتغال هم  برترین های این مسابقات اعلام شدند که طبق این انتخاب، پیمان حسینی دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان بهترین دروازه بان آسیا انتخاب شد.


حسینی دروازه بان شمالی تیم ملی فوتبال ایران که در تیم ملوان بندرانزلی فوتبال بازی می کند، بارها نشان داده که با مصدومیت هم برای پیراهن تیم ملی می‌جنگد. حسینی در جام جهانی 2015 در مقابل مکزیک با شکستگی از ناحیه سر روبرو شد، ولی ترجیح داد در بازی بماند و از سنگر تیم ملی دفاع کند. چند روز پیش در دیدار برابر تاهیتی هم اتفاق مشابهی رخ داد و حسینی به اجبار جای خود را به گلر دوم تیم ملی داد؛ اما در ضربات پنالتی برای حفاظت از دروازه به زمین می‌آمد و در یکی از همین صحنه ها بود که دچار تشدید مصدومیت شد و زمزمه هایی مبنی بر عدم حضور او در دیدار نهایی مقابل برزیل به گوش رسید. سنگربان تیم ملی ساحلی اما به هر ترتیبی بود در بازی مقابل برزیل در ترکیب قرار گرفت و با وجود مصدومیت از ناحیه کشاله پا به میدان رفت و علیرغم شکست ایران در مقابل برزیل، پیمان حسینی موفق به کسب عنوان بهترین دروازه بان این رقابت ها شد تا بهترین عنوان فردی را تا اینجا در کارنامه خود ثبت کند.


تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برخلاف پیش بینی هایی که می شد و با قدرت و نمایش خوب تمامی بازیکنان و کادر فنی به فینال رسید و در آخرین گام مقابل مردان سرزمین قهوه و تکنیک آن‌ها کم آورد. اما می توان برای نائب قهرمانی ایران از این جمله کلیشه ای استفاده کرد که چیزی از ارزش‌های بازیکنان پرتلاش ایران کم نشد. بازیکنانی با غیرت که برای تیم ملی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکردند؛ مثل پیمان حسینی که با مصدومیت در فینال بازی کرد و علیرغم دریافت 6 گل، شایسته کسب عنوان بهترین دروازه بان شناخته شد.

دیدگاه‌ها