کد خبر : 1370718 | 16 آبان 1395 ساعت 17:22 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

زرینچه: استقلال در نبود پورحیدری لطمه می‌خورد

کاپیتان پیشین استقلال می گوید که پورحیدری گوش شنوای درد دل همه استقلالی ها بود و حالا استقلال در نبود او لطمه خواهد خورد.

زرینچه: استقلال در نبود پورحیدری لطمه می‌خورد

جواد زرینچه در گفت و گو با "ورزش سه"، بعد از حضور در مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری گفت: با گذشت دو روز از درگذشت ایشان صحبت کردن درباره نبود منصور پورحیدری کار بسیار سختی است. بر اساس وظیفه ای که داشتیم در این مراسم شرکت کردیم و باید تشکر کنم از همه افرادی که برای برگزاری این مراسم زحمت کشیدند. نهایت تلاش همه این بود که مراسم تشییع پیکر منصورخان با نظم برگزار شود که فکر می کنم این اتفاق رخ داد.


کاپیتان پیشین آبی پوشان درباره فقدان پورحیدری در آینده استقلال تصریح کرد: استقلال در نبود منصور پورحیدری بدون شک لطمه خواهد خورد. منصور خان اولین مشاور همه سرمربیان استقلال بود و به همه افرادی که در استقلال حضور داشتند بی توجه به پست و سمت کمک می کرد تا استقلال سر بلند باشد.


او افزود: هر زمانی که از مشکلات دلخور بودیم و دلمان می گرفت، او اولین فردی بود که به حرف و درد دل استقلالی ها گوش می داد.


زرینچه در پایان گفت: در استقلال و تیم ملی خاطرات بسیار خوبی با ایشان داشتم. در کنار منصور خان در بازی های آسیایی بانکوک به مقام قهرمانی رسیدیم و در سال های طلایی استقلال نیز روزهای خوبی را سپری کردیم. صحبت کردن درباره نبودن منصورخان پورحیدری واقعا سخت است و ایشان در یک جمله انسان و مربی نمونه بود.

دیدگاه‌ها