کد خبر : 1370920 | 17 آبان 1395 ساعت 14:54 | 116.3K بازدید | 1 دیدگاه

رونالدو در افتی عجیب

نگرانی در اردوی رئال پیش از دربی و ال‌کلاسیکو

افت عجیب کریستیانو رونالدو که از ابتدای فصل تا به امروز تغییر چندانی در روند او ایجاد نشده، باعث نگرانی رئالی ها در آستانه دربی مادرید و نیز ال کلاسیکو شده است.

نگرانی در اردوی رئال پیش از دربی و ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، وقتی مدیران رئال تصمیم گرفتند خبر تمدید قرارداد رونالدو را بلافاصله پس از بازی با لگانس اعلام کنند، یعنی اینکه در مورد رونالدو یک چیز به درستی پیش نمی رود.

فوق ستاره پرتغالی در برتری 3-0 رئال بر لگانس، نتوانست گلی به ثمر برساند تا بدترین روند گلزنی خود در برنابئو از زمانی که به رئال پیوسته را به ثبت برساند. او در 5 بازی متوالی برابر ویارئال، ایبار، بیلبائو، لژیا و لگانس در برنابئو نتوانسته گلی به ثمر برساند.

 

رئالی ها سعی داشتند تا با اعلام زودهنگام خبر تمدید قرارداد رونالدو، هم به وی روحیه داده و هم اینکه اذهان عمومی را از افت عجیب این بازیکن برای ساعاتی منحرف کنند؛ چراکه اگر رونالدو شب گذشته موفق به گلزنی می شد، احتمالا امروز شاهد اعلام خبر تمدید قرارداد او می بودیم.

 

 

1155273

 

 

رئال پس از وقفه بازی های ملی باید به مصاف اتلتیکو در ویسنته کالدرون برود و سپس بازی با خیخون و بارسلونا را پیش روی خواهد داشت. دیدار با اتلتیکو و بارسا، دو دیدار برابر حریفان مستقیم و مسابقاتی کلیدی برای رئال محسوب می شود و کهکشانی ها بیش از آنچه تصور می شود به درخشش رونالدو در آن دو بازی نیاز دارند.

 

رونالدو فصل را به دلیل مصدومیتی که در فینال یورو 2016 بدان دچار شده بود خوب شروع نکرد. او تمرینات آماده سازی پیش فصل را از دست داد و به بازی های لالیگا به عنوان دیدارهای تدارکاتی برای رسیدن به فرم واقعی خود نگاه می کرد؛ اما هرچه از فصل گذشت، رونالدو بیشتر دچار افت شد. او تا بدینجا در 12 بازی رسمی برای رئال تنها 7 گل به ثمر رسانده است و پشت سر موراتا از حیث تعداد گلزنی برای رئال قرار دارد.

 

این بدترین روند گلزنی رونالدو در رئال است. او از سال 2009 که به رئال پیوسته، در چنین مقطعی از فصل به ترتیب 9، 12، 17، 18، 21، 22 و 13 گل به ثمر رسانده بود. البته این افت رونالدو فعلا تاثیری روی نتایج رئال نگذاشته و این تیم به لطف درخشش دور از انتظار موراتا و گرت بیل، توانسته در صدر لالیگا قرار بگیرد و در لیگ قهرمانان نیز با یک برد دیگر صعودش را به یک هشتم قطعی خواهد کرد.

 

 

1153406

 

 

افت رونالدو روی ضربات کاشته که زمانی نقطه قوت او محسوب می شد نیز قابل توجه است.

او تنها 6 ضربه از 150 ضربه اخیر خود را به گل تبدیل کرده است. 62 بار توپ او به دیوار دفاعی برخورد کرده،  40 بار توپ او به بیرون رفته، 40 بار گلر حریف موفق به مهار ضربه وی شده و 2 بار نیز توپ های او به تیر برخورد کرده اند. آخرین بار او 14 سپتامبر برابر اسپورتینگ لیسبون موفق شد کاشته خود را به گل تبدیل کند.

رونالدو روز گذشته عصبی تر از همیشه بود. با داور بازی مشاجره تندی داشت و به بیل نیز به خاطر پاس ندادن اعتراض شدیدی کرد. دو هفته بعد در دربی و سپس در ال کلاسیکو مشخص خواهد شد که این فقط یک افت موقتی است یا اینکه باید واقعا نگران شرایط رونالدو بشویم.

دیدگاه‌ها