کد خبر : 1371150 | 18 آبان 1395 ساعت 13:33 | 161.3K بازدید | 9 دیدگاه

نوروزی: با 2 جراح مشورت کرده‌ایم

دوری طولانی مدت ملی‌پوش استقلال از میادین

با اعلام معاون پزشکی باشگاه استقلال احتمالا مدافع راست این تیم باید پایش را عمل کند.

دوری طولانی مدت ملی‌پوش استقلال از میادین

به گزارش "ورزش سه"، امین نوروزی به سایت باشگاه استقلال گفت: جلسه خوبی با کادر پزشکی تیم ملی در مورد وریا غفوری داشتیم. وریا از ١٠ روز قبل در اختیار تیم ملی بود، اما در شرایط او تغییری ایجاد نشده است. پس از بررسی وضعیت او، قرار شد با ٢ جراح مشورت شود تا در صورت نیاز، زانوی این بازیکن جراحی شود.


در صورتی که پای وریا غفوری نیاز به عمل داشته باشد مدافع راست پای استقلال احتمالا تا 3 ماه قادر به بازی کردن برای این تیم نخواهد بود.


غفوری هفته های زیادی از فصل گذشته را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود و حالا به نظر می رسد دوباره مصدومیتی طولانی مدت انتظار بازیکن کرد استقلال را می کشد.

غفوری در هفته های گذشته لیگ برتر آمادگی خوبی از خود نشان داده بود و در صورتی که زانویش نیاز به عمل جراحی داشته باشد، این بدترین خبر برای منصوریان در ادامه بازی های لیگ خواهد بود.


غفوری قبل از بازی با فولاد در یکی از تمرینات این تیم مصدوم شد و اوضاع تا حدی پیش رفت که منصوریان مجبور شد نام این بازیکن را از لیست استقلال خارج کند. غفوری بعد از غیبت در بازی با مس کرمان در جام حذفی به اردوی تیم ملی ملحق شد اما مصدومیت شدید زانوی وی آنقدر شدید بود که نتوانست در تمرینات شرکت کند و کی روش مجبور شد به جای او حسین ماهینی را به تیم ملی دعوت کند.


وریا غفوری به احتمال فراوان باید چند ماهی از خانه بازی های استقلال را تماشا کرد و احتمالا منصوریان مجبور است به جای او از هرائر مگویان در پست دفاع راست استفاده کند، بازیکنی که در 2 بازی گذشته عملکرد خوبی در این پست داشته است.

دیدگاه‌ها