کد خبر : 1371228 | 18 آبان 1395 ساعت 18:47 | 78.5K بازدید | 0 دیدگاه

میزان هواداران سرخابی‌ها مشخص شد؛

تراکتور30 هزار، استقلال 200 هزار و پرسپولیس بیشتر

در حالی که سرخابی ها موفق شده اند به کمک حامی مالی و مشارکتی خود بیشتر مشکلات مالی خود را برطرف کنند، تعداد هواداران حاضر به کمک به آنها عدد عجیبی را نشان می دهد.

تراکتور30 هزار، استقلال 200 هزار و پرسپولیس بیشتر

به گزارش "ورزش سه"، طرح حمایتی هواداران سرخابی ها با مشارکت سه باشگاه تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس از سال گذشته توانست این تیم ها را به شرایط ایده آلی از نظر مالی برساند. این در حالی است که مدیر این سامانه از مشارکت کمتر از 500هزار هوادار برای این سه تیم خبر داده است.


حسین نصر مدیرسامانه هواداری این سه تیم در خصوص مشارکت هواداران سه تیم تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس در طرحی که موجب برطرف شدن مشکلات آنها شده است در گفتگو با روزنامه دنیای اقتصاد گفته است: سعی کردیم همه کارهایم شفاف باشد. این درصد و آمار را کسی نگفته اما من می‌گویم چون مردم باید در جریان باشند. عددها اصلا این نیست. آقای قلعه‌نویی گفتند برای تراکتورسازی 30 هزار نفر عضو سامانه شدند که کاملا درست است و کاربران تراکتور 32 هزار نفر است. آمار استقلال خیلی افت کرده و چیزی حدود 200هزار کاربر است. برخلاف صحبت‌هایی که یکی از پیشکسوتان این تیم داشته میزان هواداران پرسپولیس اصلا به میلیون نفر نرسیده و تنها کمی بالاتر از مشارکت هواداران استقلال است.


او البته مدعی است که در صورت مشارکت یک میلیونی تمام هواداران این سه تیم، آنها به بهترین شرایط امکاناتی، مالی و... خود دست خواهند یافت: از 80 میلیون جمعیت ما اگر بین 200 هزار تا یک میلیون عضو داشته باشد همه به آن چیزی که می‌خواهند می‌رسند. شما یک عددی بین 200 تا 300 هزار بگیرید با ماهی 6 هزار تومان طی سال. از حاصل جمع این عدد اگر 80 درصد به باشگاها برسد تمام هزینه‌هایشان پوشش داده می‌شود.

دیدگاه‌ها