کد خبر : 1371280 | 18 آبان 1395 ساعت 23:17 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: منچستر بهترین شهر برای زندگی است

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی منچستریونایتد، تایید کرد که از آمار گلزنی اش در این تیم تا به حال راضی نیست.

زلاتان: منچستر بهترین شهر برای زندگی است

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که این هفته در پیروزی 3-1 شیاطین سرخ مقابل سوانسی، دو گل زد، چند هفته بود که نتوانسته بود دروازه حریفان را باز کند. او در گفتگو با مجله اختصاصی باشگاه منچستریونایتد، در مورد شرایطش در فوتبال انگلیس و زندگی در شهر منچستر گفت:

 

1155883

 

می خواهم کارهای بیشتری انجام بدهم و این کار را خواهم کرد:" فکر می کنم می توانستم گل های بیشتری از آنچه زده ام، به ثمر برسانم. موقعیت های خوبی را از دست دادم که فکر نمی کردم. اما بازی در انگلیس متفاوت است. بازی در اینجا با لیگ هایی که قبلا در آن بازی کردم، متفاوت است. وقتی اینجا بازی می کنید، هیچ تیمی بر بازی کاملا کنترل ندارد. باید به این شرایط عادت کنید. من از عملکردم راضی هستم. می دانم که می توانم بهتر کار کنم. می دانم که تیم می تواند بهتر کار کند و می خواهم کارهای بیشتری انجام بدهم و این کار را خواهم کرد.

 

توصیه من همیشه لذت بردن از بازی است:" همیشه باید از بازی خودتان لذت ببرید. اینکه دارید کجا بازی می کنید، چیزی است که ما دوست داریم. این علاقه مندی ماست. ما فوتبال بازی می کنیم و نیاز به یک توازن در ذهن  داریم تا سطح درست را پیدا کنیم و از آن لذت ببریم اما در عین حال، باید خوب بازی کنیم. وقتی به زمین می رویم، ما کاری که نیاز است را در بازی انجام می دهیم اما در عین حال، می خواهیم این کار را به شکلی انجام بدهیم که از آن لذت ببریم زیرا این کاری است که ما عاشقش هستیم؛ ما عاشق فوتبال بازی کردن هستیم."

 

1155737

 

منچستر بهترین شهر است:" من چیزهایی زیادی شنیدم که منچستر اینطور است یا آنطور است؛ هوا این طور یا آنطور است اما تا به حال همه چیز خوب بوده است. شهر منچستر تا به حال بهترین شهر برای من بوده است. من از سوئد آمدم. من از اتفاقاتی که قرار است بیفتد، انتظار زیادی ندارم. در خارج از فوتبال، من آدم ساده ای هستم. من مرد خانواده ام. برای من، خانواده در اولویت است. بقیه چیزها اهمیت ندارد. برای مثال، وقتی در پاریس زندگی می کردم، در چهار سال، حتی یک بار هم برای دیدن برج ایفل نرفتم. از آنها خواستم به جای ایفل، مجسمه من را بگذارند اما این کار را نکردند. شاید اگر این کار را بکنند، برای دیدنش بروم."

دیدگاه‌ها