کد خبر : 1371295 | 19 آبان 1395 ساعت 09:11 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانی ها در جدول بهترین‎های هلند

گوچی در تعقیب جهانبخش

با گذشت 12 هفته از رقابت های لیگ برتر هلند اردیویسه دو بازیکن ایرانی شاغل در این رقابت ها در جدول بهترین مهاجمان، شرایط مطلوبی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان برگزاری رقابت های لیگ برتر هلند با انتشار جدول ارزشمندترین مهاجمان در این فصل نام علیرضا جهانبخش از آلکمار و رضا قوچان نژاد از هیرنفین را در بین 12 نفر نخست قرار داده و مدعی شدند این دو ملی پوش ایرانی فصلی درخشان را سپری می کنند.


در جدول منتشر شده آربر زنلی مهاجم سوئدی الاصل و کوزوویی هیرنفین، که در کنار گوچی و لارسن مثلثی خطرناک در خط حمله ساخته است، در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان این فصل قرار گرفته است. مهاجمی که با کمک قوچان نژاد توانسته تمام نگاه ها را به خود معطوف کند. زنلی با کسب امتیاز ۶,۷۱ و حضور در ۱۲ بازی اخیر تیمش عنوان برترین مهاجم اردویسه هلند را به‌دست آورده است. کاسپر دولبرگ و انل اونال، مهاجمان تیم‌های آژاکس آمستردام و اف سی توئنته هم رتبه‌های دوم و سوم این رده‌بندی را در اختیار دارند.

 

1155902


علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار با ۹ بازی و امتیاز ۶,۳۲ در جایگاه ششم برترین مهاجمان اردویسه هلند تا پایان هفته دوازدهم این رقابت‌ها قرار گرفته است. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم تیم هیرنفین نیز با انجام ۱۲ بازی و کسب امتیاز ۶.۱۴ رتبه دوازدهمی را به خود اختصاص داده است. نکته جالب این که برخلاف جدول رده بندی که جهانبخش و یارانش در تعقیب قوچان نژاد و هم تیمی هایش هستند این بار گوچی در جدول بهترین مهاجمان در تعقیب جهانبخش قرار دارد.


در جدول رده‌بندی اردیویسه هلند تا پایان هفته دوازدهم فاینورد با ۲۹ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آژاکس آمستردام و پی اس وی آیندهوون به ترتیب با امتیازهای ۲۷ و ۲۵ در رده‌های دوم و سوم جای دارند. تیم هیرنفین ۲۲ امتیازی جایگاه چهارمی را در اختیار دارد و آلکمار نیز با ۲۰ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است.

 

دیدگاه‌ها