کد خبر : 1371548 | 20 آبان 1395 ساعت 00:10 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی هلند و بلژیک در دیدار دوستانه

دیدار دوستانه تیم های ملی هلند و بلژیک که در ورزشگاه آمستردام آره نا برگزار شد، با تساوی 1-1 به پایان رسید.

تساوی هلند و بلژیک در دیدار دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا تیم میزبان به گل رسید اما بلژیکی ها در دقایق پایانی بازی به گل تساوی رسیدند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. تنها 15 دقیقه از بازی سپری شده بود که شارس مصدوم شد و دنی بلیند مجبور شد اولین تعویضش را انجام بدهد و یوردی کلاسیه را به بازی بفرستد.

 

در ادامه بلژیکی ها نمایش بهتری داشتند و موقعیت های خطرناک تری روی دروازه نارنجی ها ایجاد کردند اما این تیم میزبان بود که در دقیقه 37 به گل رسید.

 

خطای فرتونگن روی جرمین لنز، یک ضربه پنالتی نصیب هلند کرد که دیوی کلاسن توانست آن را تبدیل به گل کند. در دقایق پایانی نیمه اول هم بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

 

1156065

 

 

نیمه دوم را هم دو تیم پایاپای شروع کردند اما رفته رفته بازیکنان بلژیک بر بازی مسلط شدند اما دفاع فشرده بازیکنان هلند، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می شد.

 

در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد اما سرانجام در دقیقه 82، بلژیک به گل تساوی رسید. یانیک فریرا کاراسکو که روی پاس تورگن هازارد صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، دروازه هلند را باز کرد.

 

در دقایق پایانی تیم بلژیک تلاش بیشتری برای رسیدن به گل برتری انجام داد؛ اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها