کد خبر : 1371562 | 20 آبان 1395 ساعت 09:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز رقابت های لیگ بدمینتون مردان کشور

سنندج - دور رفت مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در سنندج آغاز شد

آغاز رقابت های لیگ  بدمینتون مردان کشور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، دور رفت مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور تحت عنوان جام خلیج فارس از صبح امروز و در خانه بدمینتون سنندج اغاز شد.

 

رئیس هیات بدمینتون استان کردستان با اشاره به وضعیت برگزاری این مسابقات در سنندج، بیان کرد: این مسابقات با حضور ۱۲ تیم از باشگاه های سراسر کشور برگزار می شود و تیم های شرکت کننده در دو گروه ۶ تیمی به رقابت خواهند پرداخت.

 

محمود مرادی افزود: در گروه الف که تیم های گاز فارس، خراسان شمالی، اردکان یزد، نماینده قم، شهروند ساری و نماینده تهران حضور دارند، مرحله مقدماتی در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد.

 

وی گفت:همچنین در گروه ب که تیم های نماینده یزد، دانا ورزش آرین اصفهان، سیستان و بلوچستان، نماینده زنجان، نماینده کردستان و نماینده سمنان حضور دارند، مرحله مقدماتی از امروز و به مدت ۲ روز در خانه بدمینتون شهر سنندج برگزار می شود.

 

رئیس هیات بدمینتون استان کردستان عنوان کرد: در این رقابت ها برای تیم کردستان، مبین ثلاثی، متین اسدی، ادیب عظیمی، بشیر ملکی، شایان رضاربابی، پارسا مظفری، نوید صفایی، زانا قادری، یوسف کابله سوری به سرپرستی و مربیگری محسن اسدی و زانیار سیار به میدان می روند.

 

مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در دو مرحله رفت و برگشت و با حضور ۱۲ تیم در قالب دو گروه الف و ب برگزار می شود و در پایان این پیکارها تیم های قهرمان و نایب قهرمان به رقابت های لیگ برتر راه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها