کد خبر : 1371599 | 20 آبان 1395 ساعت 11:16 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقش مالکان منچستریونایتد در پیروزی ترامپ

اد گلیزر، مدیر منچستریونایتد، نقش پررنگی در کمپین‌های انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا و انتخاب او به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا داشت.

نقش مالکان منچستریونایتد در پیروزی ترامپ

به گزارش "ورزش سه"،  پس از خرید سهام باشگاه توسط مالکوم گلیزر در سال ۲۰۰۶، پسر او، اد به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد و نقش پررنگی در این تیم تا به حال ایفا کرده است.

از زمانی که خانواده گلیزرها به بزرگترین سهام‌د‌اران یونایتد تبدیل شدند، در بین هواداران یونایتد محبوبیت خود را از دست دادند و حالا اخبار کمک مالی‌ آنها به کمپین های تبلیغاتی دونالد ترامپ، می‌تواند شرایط را برای آنها سخت تر کند. زمانی‌ که گلیزرها مالکیت یونایتد را به نام خود زدند، باشگاه زیر قرض و بدهی فراوان بود تا جایی که بعضی هواداران تصمیم گرفته بودند باشگاهی به نام اف سی یونایتد آو منچستر تاسیس کنند، هر چند که این پروژه لغو شد.

 

1156103

 


اد گلیزر سومین شخصیت از لیگ فوتبال آمریکایی (NFL) است که از ترامپ حمایت مالی به عمل‌ آورده است. او به این کاندیدای جمهوری خواه، ۴۴ هزار پوند کمک کرده است.


نکته عجیب در این میان، کمک ۴‌هزار پوندی آنها به کمپین کلینتون است که تنها رقیب ترامپ بود. او که رئیس باشگاه بیس بال ‌بوستون رد نیز هست،‌ حدودا ۳ هزار پوند نیز از این طریق‌کمک رسانی کرده است.


علاوه بر‌ کمک مالی به کمپین ترامپ، گلیزر از بسیاری از میلیاردرها درخواست کرد که در کمپین ترامپ شرکت  کنند که همین موضوع نقش پررنگی در انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ایفا کرد.

 

دیدگاه‌ها