کد خبر : 1371701 | 20 آبان 1395 ساعت 19:43 | 103.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل برابر شبه فوتبالیست‌ها!

پرسپولیس 9 شاهین دبی 4 به روایت تصویر

شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق شدند در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل حریف نه چندان مطرح با 9 گل به برتری برسند.

پرسپولیس 9 شاهین دبی 4 به روایت تصویر

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها که برای برگزاری اردویی تدارکاتی در تعطیلات لیگ راهی امارات شده‌اند، امروز در دیداری تدارکاتی مقابل شاهین دبی که از ایرانیان مقیم امارات در ترکیب خود سود می برد با 9 گل به برتری رسیدند. برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور (2گل)، فرشاد احمدزاده (2گل)، پریمیوف (2گل)، احمد نوراللهی، شهاب زاهدی و یک گل به خودی حاصل این نتیجه بود و برانکو از تمامی شاگردان خود در این دیدار سود برد.

 

در غیاب بازیکنان ملی پوش پرسپولیس، برانکو در ترکیب اصلی این تیم برابر شاهین دبی تغییرات زیادی ایجاد کرد. حضور رادوشوویچ در درون دروازه، زوج ربیع خواه و پل یانسکی در قلب دفاعی و حضور آرام طبع در دفاع چپ و محرمی در دفاع راست عمده تغییرات برانکو برای بازی تدارکاتی امروز بود. در خط میانی نیز احمد نوراللهی در غیاب کامیابی نیا فرصت بازی یافت و علیپور و پریمیوف در غیاب طارمی و امیری برای این حریف آسان به آتش بازی پرداختند و نام خود را در بین گلزنان ثبت کردند.

 

1156177

 

محمدامین آرام طبع که انتظارات از او در ابتدای فصل زیادی بود در دیدارهای رسمی سرخپوشان نتوانست جایی در ترکیب برانکو ایوانکوویچ بیابد و البته امروز با دو پاس گل خود برای حضور در جناح چپ سرخپوشان خط و نشان کشید.

 

1156180

 

بازیکنان پرسپولیس در ابتدای بازی با بستن بازوبندهای مشکی، یاد و خاطره منصور پورحیدری، پیشکسوت باشگاه استقلال را زنده نگه داشتند و به او ادای احترام کردند.

 

1156181

 

بی دلیل نبود که بهروز زاهدی مربی تیم شاهین دبی در نیمه دوم خودش به بازی آمد. حریف امروز سرخپوشان از نظر بدنی همانطور که در این عکس‌ها قابل مشاهده است از شرایط یک فوتبالیست ایده آل کاملا به دور هستند و مسلما این دیدار تدارکاتی نمی تواند ملاک چندانی برای برانکو ایوانکوویچ باشد.

 

1156182

 

علی علیپور، مهاجم شمالی پرسپولیس در این دیدار زننده دو گل تیمش بود. علیپور که این روزها فشار زیادی را بابت عدم گلزنی هایش تحمل می کند، روز تولد خود را با گلزنی برابر این حریف جشن گرفت تا همچنان یکی از گلزنترین بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی باشد.

 

1156183

 

فرشاد احمدزاده که به گواه کارشناسان یکی دیگر از کسانی بود که با ارائه بازی های قابل توجه، صلاحیت حضور در تیم ملی را داشت، امروز نیز در ترکیب تیمش در نقش گلزن ظاهر شد و دو گل تیمش را به ثمر رساند تا او هم سهمی از این جشنواره 13 گله داشته باشد.

 

1156184

 

اگر ملاک وزن بازیکنان باشد، مسلما چند بازیکن از جمع شاهینی ها قابلیت حضور در لیست پرسپولیس را داشتند. مسوولان پرسپولیس با توجه به جذب پل یانسکی و پریمیوف بعد از دیدارهای تدارکاتی در اوکراین این انتظار را باقی گذاشته اند تا از اردوی امارات هم دست پر به تهران بازگردند. بازیکنان شاهین البته نشان داده اند شرایط تپلی بودن مدنظر را برخوردار هستند!

 

1156186

 

این هم نمایی دیگر از آمادگی بالای بازیکنان شاهین دبی به عنوان حریف تدارکاتی پرسپولیس در اردوی امارات. پرسپولیسی های جوان در ترکیب این تیم، با این شرایط کار دشواری برای عبور از تعداد گل های بالا نداشتند و اینگونه مقابل حریف ناآماده و پا به سن گذاشته جشنواره گل به راه انداختند.

 

1156187

 

با این حال برای محسن مسلمان به نظر می رسد دوره جدید فوتبالی اش حریف هیچ تفاوتی نکند. او در این بازی نیز با جدیت فراوان سعی در اجرای خواسته های برانکو ایوانکوویچ داشت و البته بدشانس بود که فرصت هایش راهی به دروازه حریف نیافت و گلی به نامش ثبت نشد.

 

1156188

 

امید عالیشاه نیز که این روزها حرف و حدیث زیادی را پیرامون جدایی احتمالی اش از پرسپولیس پشت سر می گذارد، امروز به عنوان کاپیتان پرسپولیس تیمش را رهبری کرد و پاسخ شایعات را با پاس گلش داد. بعید به نظر می رسد عالیشاه فرصت مناسب بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به این سادگی از دست دهد.

 

1156179

 

پرسپولیس بعد از این برد روحیه بخش، تمرینات خود را بار دیگر در باشگاه ایرانیان دبی پیگیری خواهد کرد و مسوولان این تیم در تدارک برگزاری دیداری دیگر برای سرخپوشان هستند.

دیدگاه‌ها