کد خبر : 1371708 | 20 آبان 1395 ساعت 20:10 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

پایان هفته پنجم لیگ برتر تکواندو- جام خلیج فارس

یاسین نسخه پیچید، دانشگاه صدرنشین شد

در پایان هفته پنجم لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان، تیم دانشگاه آزاد توانست با استمرار پیروزی‌های خود و بدون باخت جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت نماید.

یاسین نسخه پیچید، دانشگاه صدرنشین شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای هفته چهارم و پنجم از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم، که از صبح امروز (پنجشنبه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب 8 تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هیات تکواندوی استان مازندران، هیات تکواندوی شمال شرق و یاسین پیشرو البرز در فدراسیون تکواندو در حال برگزاری بود، دقایقی پیش به کار خود پایان بخشید.


یاسین پیشرو که با ورود بخش خصوصی و داروساز در تکواندو نیز به دنبال موفقیت است، در این هفته بعد از تساوی برابر هیات تکواندوی مازندران در دیدار بعدی خود موفق به شکست پاس قوامین شد تا شرایط مناسبی در جدول کسب کند.


در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها، تیم دانشگاه آزاد اسلامی با دو برد دیگر 15 امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، شهرداری ورامین با 9 امتیاز و دو پله صعود توانست در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و تیم لوازم خانگی کن نیز با کسب 7 امتیاز سوم شد.

 

1156195

 

تیم های پاس قوامین، یاسین پیشرو البرز، هیات تکواندو استان مازندران، هیات تکواندو شمال شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب رده های چهارم تا هشتم جدول رده بندی را از آن خود کردند.


*نتایج هفته چهارم و پنجم به شرح زیر است:


هفته چهارم

تیم پاس قوامین 3 - تیم دانشگاه آزاد اسلامی 5
تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه 3 - تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق 5
تیم هیات تکواندوی مازندران 4 - تیم یاسین پیشرو البرز 4
تیم شهرداری ورامین - تیم لوازم خانگی کن (معوقه)

 

هفته پنجم

تیم شهرداری ورامین 6 - تیم هیات تکواندوی مازندران 2
تیم پاس قوامین 3 - تیم یاسین پیشرو البرز 5
تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه 0 - تیم لوازم خانگی کن 8
تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق 1 - تیم دانشگاه آزاد اسلامی 7

دیدگاه‌ها