کد خبر : 1371985 | 22 آبان 1395 ساعت 10:24 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

ایتالیا در تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی بوشهر

باشگاه پارس جنوبی جم قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قصد دارد بهمن ماه تورنمنت چهارجانبه ای را در بوشهر و با حضور تیم ملی و سه تیم خارجی دیگر برگزار کند.

ایتالیا در تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی بوشهر

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر بیشتر بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی فوتبال ساحلی از جمله پیمان حسینی که بهترین دروازه بان جام بین قاره ای شد عضو تیم پارس جنوبی هستند و جالب اینکه این تیم در رده سنی پایه فوتبال ساحلی هم فعال است.


رضاییان – مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی این خبر را تایید کرد و گفت:« در مدت زمان حضور در دوبی صحبت های لازم در این زمین با رئیس فوتبال ساحلی جهان انجام شده است و قرار است وی بعد از صحبت  های لازم با تیم های شاخص جهان نام تیم های شرکت کننده در این تورنمنت را به ما اعلام کند. برزیل برای حضور در این تورنمنت شرط و شروطی داشت اما حضور تیم ایتالیا در این تورنمنت قطعی است. به هر صورت همه چیز در روزهای آتی از سوی فدراسیون فوتبال به ما اعلام خواهد شد.»


این تورنمنت بهمن ماه و در روزهای دهه فجر در بوشهر برگزار می شود و باشگاه پارس جنوبی جم قبول کرده این تورنمنت را به مدت سه سال برگزار کند.


یزد در کنار شهر بوشهر در فوتبال ساحلی کشور فعال است و گویی قرار است یزدی ها برگزار کننده بازی های بین المللی در سطح باشگاهی باشند. پیش تر شهرهای انزلی و کیش نوید برگزاری این بازی ها را داده بودند اما هیچ وقت گام های مثبتی در این زمینه برنداشتند اما به نظر می رسد انگیزه برگزاری بازی های بین المللی فوتبال ساحلی در سطح ملی و باشگاهی در شهر بوشهر و یزد جدی است.

 

دیدگاه‌ها