کد خبر : 1372638 | 24 آبان 1395 ساعت 19:51 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کشمکش ادامه دار بر سر مجمع پرحاشیه

درخواست نمایندگان مجلس از وزیر تازه وارد

اختلاف بر سر برگزاری مجمع فوق العاده هیات فوتبال استان خراسان رضوی این روزها آنقدر بالا گرفته که پای نمایندگان مجلس هم به این مساله باز شده تا جایی که برخی نمایندگان خراسانی خانه ملت با نوشتن نامه ای از وزیر خواسته اند به این قضیه ورود کند. آنها همچنین صراحتاً لغو جلسه را خواستار شده اند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا جلوه، سخنگوی هیات فوتبال خراسان رضوی دیروز در مصاحبه ای گفته بود: «برگزاری مجمع فوق‌‌العاده در روز پنجشنبه توسط اداره کل ورزش و جوانان، غیرقانونی است و بیشتر شبیه به یک جلسه است تا مجمع فوق‌العاده. اما امروز هوشنگ ولی پور، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان در پاسخ به این صحبت موضع اداره کل را برگزاری مجمع اعلام کرده و آنطور که از شواهد پیداست به نظر می رسد اداره کل مصر است در روز پنجشنبه این مجمع را به هر نحوی که شده برگزار کند.»

 


این مقام مسئول امروز در گفتگویی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اظهار کرده است: با توجه به انعکاس اخباری مبنی بر اینکه گفته شده مجمع فوق العاده هیأت فوتبال استان برگزار نمی شود و یا اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که این مجمع به صورت عمومی سالیانه در دو هفته دیگر برگزار شود، باید بگوییم تا به این لحظه اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ تصمیمی مبنی بر به تعویق انداختن مجمع فوق العاده در تاریخ اعلام شده را ندارد و هیچ دستوری هم از سوی وزارت ورزش و جوانان برای عقب انداختن زمان برگزاری آن نیامده است، لذا بنا داریم مجمع فوق العاده هیأت فوتبال خراسان رضوی در تاریخ مشخص شده برگزار شود.

 


پیش از این محمدرضا جلوه، سخنگوی هیات فوتبال استان خراسان رضوی موضع فدراسیون را مخالفت با برگزاری مجمع دانسته و ابراز داشته بود: در نامه اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نظر فدراسیون در خصوص برگزاری مجمع توسط اداره کل، صریحا اعلام شده و برادران، رییس هیات نیز تابع فدراسیون است و بر این باوریم که طبق نامه‌های ارسالی از سوی فدراسیون فوتبال، قرار نیست در روز پنجشنبه مجمعی برگزار شود. در واقع با توجه به رویکرد فدراسیون فوتبال، خروجی آنچه که در پنجشنبه قرار است رخ دهد، خروجی یک جلسه کاری به مدیریت اداره کل ورزش و جوانان است و نه یک مجمع قانونی فوتبال.

 


جلوه ضمن تاکید بر اینکه طبق اساسنامه مجمع فوق‌العاده در صورتی برگزار می‌شود که حداقل دو پنجم اعضا درخواست خود را به ریاست فدراسیون داده‌باشند، افزود: متاسفانه برخی از امضاها از افرادی اخذ شده که اصلا عضو مجمع نیستند، برای مثال مدیرعامل تیم فوتبال دسته سومی حضور دارد و عضو مجمع نیست. این امضاها توسط هیات‌رییسه فدراسیون بررسی شده و بر این اساس است که فدراسیون درخصوص دعوت از اعضای مجمع از اداره کل خواسته که دعوت‌نامه‌ها را پس بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها