کد خبر : 1373291 | 27 آبان 1395 ساعت 14:13 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت منفی میان بیرونی های استقلال وجود دارد

منصوریان: پرونده شهباززاده فعلا بسته است

سرمربی استقلال با اشاره به حساس بودن جام حذفی گفت که آماده برد در این بازی است.

منصوریان: پرونده شهباززاده فعلا بسته است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر صبا در جام حذفی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

 

ارزیابی از بازی؟


بازی در جام حذفی همواره سخت است. تیم به لحاظ بدنی و روحی برای این بازی کاملا آماده است. به تیم صمد مرفاوی خوش آمد می گویم و امیدوارم با حمایت همه جانبه هواداران که مانند همیشه ما را تنها نخواهند گذاشت برنده از زمین خارج شویم. امیدوارم هواداران مانند همیشه از تیم و بازیکنان استقلال حمایت کنند تا بتوانیم در جام حذفی یک مرحله بالا برویم.


زمین تمرین نامناسب؟


دو سال گذشته که در نفت بودم، چمن تمرین فوق العاده خوبی داشتیم اما چمن تختی خارج از استاندارد بود اما با تلاش مسئولان تختی چمن بهتر شد. چمن ورزشگاه آزادی برای مسابقه بسیار خوب است اما برای تمرین خیر. در هفته سه بار به زمین 2 آزادی با تمام اسباب و وسایل می رویم و سه روز نیز در کمپ هستیم. در کمپ نگران پیچیدگی بازیکنان هستیم و در دو هفته گذشته نیز مصدومانی در این زمین داشتیم. آقای خاوری به ما کمک زیادی می کند اما زمین جوری نیست که بشود کار تاکتیکی کرد زیرا پر از چاله است. این زمین ها که ثابت نیستند در شان استقلال نیست. ما برای فوتبال به البسه و توپ از یک طرف و زمین مناسب نیاز داریم. یک چاله کوچک در تمرین باعث شد تا کاوه رضایی دچار مصدومیت شد و چند روزی در اختیار ما نیست. در تمرین صبح پنجشنبه چند بازیکن نیز در تمرین ساده دچار مشکل می شوند. من از این موضوع نیز گله دارم و احتیاج به یک زمین ثابت داریم تا کار تاکتیکی انجام بدهیم. اگر آزادی را نداشته باشیم، زمینی برای انجام تمرینات تاکتیکی نداریم. ورزشگاه امام رضا نیز تا سال آینده آماده نمی شود. جام حذفی و لیگ و آسیا پیش روی ما است اما شرایط زمین تمرین خوب نیست.

 

رقابت مدیران قدیمی؟


از روز اول به دنبال یار دوازدهم بودیم. همه عزیزان در گذشته برای استقلال زحمت کشیدند و من یک خواهش دارم. هر کس در استقلال زمان داشته تا کار کند. هر کس در استقلال و پرسپولیس و تیم ملی کار کند یعنی لیاقت این کار را داشته است. خیلی ها در مسیر رو به رشد استقلال کمک کردن و اعتقاد قلبی من این است که سکوت و آرامش در کنار یکدلی و اتحاد به تیم کمک می کند. این موضوع را در سکوها کامل می بینم اما این روزها وحدت و همدلی در میان افراد قدیمی نیست. اهل دروغ گفتن نیستم و می خواهم بگویم که نیاز به وحدت و همدلی داریم. از همه زحمت کشان تشکر می کنم و باید فضایی باشد تا افرادی که حالا نیز در استقلال هستند بتوانند کار کنند. رقابت منفی به وجود آمده که می تواند به استقلال لطمه بزند. از هواداران می خواهم باهوش باشند. حجازی، پورحیدری، قلعه نویی و اکنون ما وارث این عزیزان هستیم. از بزرگان استقلال انتظار آرامش و سکوت دارم و اگر حمایت نمی کنند حداقل سکوت کنند. امروز نیز تیم ما چون تمرین داشتیم در مراسم مظلومی شرکت نکردیم. با همه عزیزانی که دستشان از دنیا کوتاه است به یاد آنها هستیم. همچنین عزیزانی که در پرسپولیس بودند و امروز نیستند نیز یادشان گرامی باد.


عدد 22 به یاد پورحیدری؟


پورحیدری در استقلال پیراهن دو بر تن می کرد و دو قهرمانی دارد. ایده من بود که این دو عدد 2 را در کنار یکدیگر بگذاریم و هواداران در دقیقه 22 به یاد پورحیدری بایستند و یاد او را گرامی بدارند. از علی پورحیدری و شجاعی نهایت تشکر را دارم زیرا ما قرار بود مشکی بپوشیم اما آنها گفتند منصورخان استقلال آبی را دوست داشته است. پیش از شروع بازی پیراهنی با نام منصورخان می پوشیم اما در جریان بازی با لباس آبی هستیم.

 

وحدت نیاز به مراسم ندارد


در خیلی از شهرها مراسم برگزار کردند و نمی دانم در این مراسم بحث همدلی بوده است یا خیر. من در شبی که مراسم برگزار شد در مراسم نبودم اما برای همدلی و وحدت نیاز به مراسم نیست. این احساس را هواداران به ما می دهند. برای هواداران افتخار آفرینی مهم است.

 

شهباززاده به استقلال نمی آید؟


در هیات مدیره گفتم اگر سجاد خواست برگردد، به او نیاز داریم. اما قبل از رفتن در ورزش سه صحبت کرد و گفت نیاز به تمرکز دارد. بعد از این مصاحبه پرونده او بسته است تا او با باشگاه ترکیه ای ادامه دهد و دوباره اعلام نظر کند. در حال حاضر هیچ خریدی نداریم برای نیم فصل زیرا بازیکن جدید نیاز به زمان دارد. اگر نیاز به خرید باشد اعلام خواهیم کرد.


خلا در سمت راست؟


برای ما ساختار مهم است و اگر ساختار ایجاد شود، در ادامه فصل مشکل نخواهیم داشت. در بازی روز آینده نیز یک بازیکن جدید را در دفاع راست امتحان می کنیم. دوست دارم شکلی که دو سال پیش در نفت داشتیم را ایجاد کنیم. می خواهیم این ساختار را بی تغییر رو به جلو ببریم. ساختار ثابت کمک می کند تا روند تیم حفظ شود.


لیست ورود و خروج؟


بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم. نفراتی مانند آرش افشین در حال خوب کار کردن هستند و به نظرم اگر بر روی داشته های تیم وقت بگذاریم، کافی است. اگر خرید نداشته باشیم قطعا خروجی نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها