کد خبر : 1373334 | 27 آبان 1395 ساعت 17:41 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت شدید مورینیو از اتحادیه فوتبال انگلیس

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد از همراهی اتحادیه فوتبال انگلیس با وین رونی به شدت عصبانی است.

عصبانیت شدید مورینیو از اتحادیه فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش عکس های از وین رونی منتشر شد که وی در حالت نامتعادلی قرار داشته و همین موضوع خشم مورینیو را بر انگیخته است.

 

اما عصبانیت مورینیو تنها مختص به کاپیتان تیمش نیست زیرا یکی از اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس نیز همراه با رونی در آن محل حضور داشته و مورینیو معتقد است که او باید جلوی وین رونی را می گرفته تا چنین اتفاقی رخ ندهد و اعضای اتحادیه فوتبال انگلیس در انجام وظایف خود کوتاهی کرده اند.

 

البته رابطه بد مورینیو با این اتحادیه تنها مربوط به این اتفاق نیست و مدتی پیش سرمربی پرتغالی به علت توهین های متوالی به داوران دیدار برابر لیورپول و چلسی مجبور به پرداخت جریمه مالی و تحمل محرومیت یک جلسه ای شد.

 

 

1156835

 

 

گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در ابتدا سعی داشت تا موضوع را به شکل دیگری جلوه بدهد و عدم استفاده از رونی در برابر اسپانیا را به علت مصدومیت توصیف کرد اما خیلی زود مشخص شد که دلایل دیگری در این تصمیم دخیل بوده است.

 

رونی که امروز در تمریات یونایتدها حضور داشت، در شرایط دشواری قرار گرفته و حتی مجبور به عذرخواهی بابت این بی انضباطی شد اما شاید این اتفاق، مورینیو را مصمم تر کرده تا زودتر او را به سمت درهای خروجی هدایت کند.

دیدگاه‌ها