کد خبر : 1373898 | 30 آبان 1395 ساعت 00:10 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی راحت یوونتوس در خانه پسکارا

یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل پسکارا به پیروزی 3-0 رسید و جایگاهش در صدر جدول سری A را تثبیت کرد.

پیروزی راحت یوونتوس در خانه پسکارا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که با 4 امتیاز نسبت به رم در صدر جدول سری آ قرار داشتند، با این پیروزی، این فاصله را به 7 امتیاز افزایش دادند.

 

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودند. در دقیقه 13 بود که ایگواین می توانست روی پاس ساندرو، اولین گل بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع کامپانیارو، این موقعیت را از بیانکونری گرفت.

 

برتری یوونتوس ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب دیگر را از دست دادند تا اینکه سرانجام در دقیقه 36 به گل دوم رسیدند.

 

سامی خدیرا که در این فصل گل های حساسی برای یوونتوس به ثمر رسانده، این بار هم بعد از همکاری با ماریو مانژوکیچ، با یک ضربه دقیق، دروازه بیزاری را باز کرد.

 

1158198

 

در ادامه باز هم این یوونتوسی ها بودند که ابتکار عمل را در اختیار داشتند؛ هرچند پسکارا می توانست روی یک غافلگیری به گل تساوی برسد؛ اما در نهایت توپ دیگری در این نیمه از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 یوونتوس به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با برتری یوونتوس آغاز شد و این بار تنها 15 دقیقه لازم بود تا این تیم به گل برسد. در دقیقه 63 بود که سانتر ساندرو با ضربه سر خدیرا همراه شد و توپ در مقابل دروازه به مانژوکیچ شد. او هم به راحتی اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

این گل هم از فشار حملات یوونتوس کم نکرد و این تیم در دقیقه 69، به گل سوم رسید. هرنانس که روی پاس ساندرو صاحب توپ شده بود، با یک شوت محکم و تماشایی از پشت محوطه جریمه، برای بار سوم دروازه بان پسکارا را مغلوب کرد.

 

در ادامه یوونتوسی ها می توانستند به گل های بعدی هم برسند اما بازیکنان این تیم با بی دقتی این فرصت ها را از دست دادند تا در نهایت بازی با همان سه گل به پایان برسد.

دیدگاه‌ها