کد خبر : 1374537 | 03 آذر 1395 ساعت 10:29 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

با هدف بازی زیبا و نتیجه خوب به آزادی می‌رویم

کمالوند: تیم منصوریان قابل احترام است

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز می گوید که تیمش را برای برد مقابل استقلال به زمین می فرستد.

کمالوند: تیم منصوریان قابل احترام است

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم گسترش فولاد اگرچه در لیگ برتر نتایج چندان خوبی تاکنون کسب نکرده ولی به گفته کارشناسان بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و البته دچار بدشانسی هایی نیز شده است. گسترش فولاد روز جمعه در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال قرار می گیرد.


فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد درباره نبرد حساسشان با استقلال می گوید: «استقلال تیم بزرگی است و تیم های بزرگ هم همواره شرایط سختی را برای حریفانشان رقم می زنند. استقلال هواداران زیادی دارد و بی تردید کار آسانی مقابل این تیم نداریم اما می خواهیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم تا همه آنهایی که در ورزشگاه یا از تلویزیون بازی را تماشا می کنند، لذت ببرند.»


او صحبت هایش را اینطور ادامه  می دهد: «شما می دانید که استقلال در هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته و فکر می کنم باید به تیمی که علیرضا منصوریان درست کرده، احترام گذاشت. این تیم پرمهره قطعا برای برد به میدان می آید اما ما نیز بازی های این تیم را آنالیز کردیم و انشاءالله عملکرد خوبی مقابل استقلال در آزادی خواهیم داشت. قصدمان این است که با انجام یک بازی زیبا و گرفتن نتیجه قابل قبول، تهران را به مقصد تبریز ترک کنیم.»


سرمربی گسترش فولاد درباره اتفاقات بازی آخر با استقلال عنوان می کند: «ما سال گذشته در شرایطی که یک پنالتی از دست دادیم و 10 نفره شدیم، عملکرد خوبی داشتیم اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد. به گذشته فکر نمی کنیم و سعی و تلاشمان بر این است که یک بازی خوب انجام دهیم.»


کمالوند صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: «هدف ما در بازی با استقلال قطعا کسب 3 امتیاز است. برای پیروزی به زمین می رویم تا از اعتبار فوتبال آذربایجان و گسترش فولاد دفاع کنیم.»

دیدگاه‌ها