کد خبر : 1375027 | 05 آذر 1395 ساعت 00:26 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل فاینورد

منچستریونایتد با پیروزی 4-0 مقابل فاینورد، امیدهایش برای صعود به مرحله بعد لیگ اروپا را پررنگ تر کرد.

پیروزی پرگل منچستریونایتد مقابل فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان ژوزه مورینیو کاملا برتر از حریف نشان دادند و در نهایت توانستند به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی تسلط داشت اما نتوانستند موقعیت های خطرناکی روی دروازه فاینورد ایجاد کنند. در ادامه حملات یونایتدها شدت گرفت و دروازه میهمان چند بار تا آستانه باز شدن پیش رفت تا اینکه سرانجام در دقیقه 35، قفل دروازه فاینورد باز شد.

 

روی یک پاس در عمق از زلاتان، توپ در موقعیت تک به تک به رونی رسید و او هم با یک ضربه چیپ، کار را تمام کرد.

 

1159253

 

برتری یونایتدها در دقایق باقی مانده نیمه اول ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت ها استفاده کنند و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با برتری میزبان ادامه پیدا کرد اما کم دقتی بازیکنان این تیم باعث می شد تا این تیم از رسیدن به گل باز بماند. اما در دقیقه 69، روی یک حرکت هماهنگ، خوان ماتا توانست گل دوم را به نام خود ثبت کند. همکاری کریک و رونی، در نهایت ماتا را در مقابل دروازه خالی قرار داد و او هم به راحتی گل دوم را به ثمر رساند.

 

 

1159255

 

 

این گل هم از فشار حملات یونایتد کم نکرد و این تیم در دقیقه 75 به گل سوم رسید. حرکت زلاتان از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه فاینورد، بعد از برخورد به پای دروازه بان این تیم، برد جونز، وارد دروازه شد تا حساب کار 3-0 شود.

 

در دقایق پایانی هم بازیکنان منچستریونایتد تلاش زیادی برای زدن گل چهارم انجام دادند و سرانجام در دومین دقیقه از وقت های اضافه، به این هدف رسیدند. روی پاس رو به عقب آنتونیو والنسیا و حرکت فریبنده دیپای، توپ به لینگارد رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوش دروازه فرستاد تا بازی با نتیجه 4-0 به سود منچستریونایتد به پایان برسد.

 

 

1159258

 

 

با این پیروزی منچستریونایتد 9 امتیازی شد و بالاتر از فاینورد 7 امتیازی، در رتبه دوم گروه قرار گرفت. با توجه به اینکه در آخرین دیدار باید مصاف زوریا بروند، کار راحت تری برای صعود نسبت به فاینورد دارند که در آخرین دیدار مرحله گروهی باید از فنرباغچه پذیرایی کنند.

 

دیدگاه‌ها