کد خبر : 1375233 | 06 آذر 1395 ساعت 08:55 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی چلسی - تاتنهام

دو تیم چلسی و تاتنهام، امروز در ورزشگاه استمفوردبرجی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس این هفته لیگ برتر بین دو تیم لندنی برگزار خواهد شد و از حساسیت های بسیاری برخوردار خواهد بود. چلسی در صدر جدول قرار گرفته و روند خوبی را در بازی‌های اخیرش طی کرده است. پس از شکست مقابل آرسنال، آبی‌های لندنی در لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند و حال در دیداری حساس مقابل هم شهری خود قرار خواهند گرفت. تاتنهام در رده پنجم جدول قرار گرفته و 4 امتیاز با چلسی فاصله دارد.

 

1159438

 


با این حال آبی‌های لندنی بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر مقابل تاتنهام به پیروزی رسیده اند(25 پیروزی). تاتنهام در 29 بازی اخیرش در استمفوردبریج موفق به کسب پیروزی نشده و 11 تساوی و 18 شکست نتیجه تلاش آنها بوده است. در حقیقت آخرین پیروزی آنها به سال 1990 بازمی‌گردد که توانستند 2-1 پیروز شوند. فقط 6 بازیکن از 23 بازیکن تاتنهام در آن زمان به دنیا آمده بودند. اسپرز نیز تنها 4 پیروزی مقابل چلسی کسب کرده اند که ضعیف ترین آمار آنها در تقابل با تیم‌های لیگ برتری است.


جان تری به علت مصدومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت. حضور مارکو فن خینگل و کورت زوما در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد. برای تاتنهام نیز بن دیویس، لمالا، داوردز و آلدرویرلد به علت مصدومیت و دنی رز به علت محرومیت قادر به همراهی نخواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1159439

دیدگاه‌ها