کد خبر : 1375437 | 06 آذر 1395 ساعت 20:19 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

چنین چیزی را در زندگی فوتبالی‌ام ندیده بودم

بیاتی‌نیا: با اتوبوس به کرمان نمی رویم

محسن بیاتی نیا در مصاحبه ای تند از شرایط حاکم بر باشگاه راه آهن گلایه می کند .

 بیاتی‌نیا: با اتوبوس به کرمان نمی رویم

به گزارش "ورزش سه"، محسن بیاتی‌نیا کاپیتان راه‌آهن درباره عدم حضورشان مقابل مس کرمان گفت: همه تیم‌ها از ما بهتر هستند، ما بدترین تیم فوتبال ایران از هر رده‌ای که نگاه کنید هستیم. ما دیگر نمی‌توانیم در هیچ مسابقه‌ای با چنین شرایط مالی حاضر شویم، واقعا کارد به استخوانمان رسیده و این شرایط برای ما دیگر قابل تحمل نیست. شرایط مالی ما به نحوی است که بچه‌هایمان به نان شب محتاج هستند. بچه‌های ما لباس گرم ندارند.


وی در ادامه گفت: مدیرعامل، مهدی پاشازاده، سرپرست و همه کسانی که در کنار تیم هستند به هر نحوی به بازیکنان کمک می‌کنند. تیم ما ملانژ و لباس گرمکن ندارد تا چقدر، چقدر دیگر؟! من به عنوان بزرگتر و کاپیتان تیم می‌گویم تا چند وقت می‌توانیم بچه‌ها را اینطور نگه داریم واقعا باید به مدیریت و بچه‌هایمان دست مریزاد بگوییم. 6 ماه از رقابت‌های لیگ آزادگان گذشته و ما هنوز هزینه آب معدنی نداریم تا به حال چنین چیزی را در زندگی فوتبالی‌ام ندیده بودم. بازیکنان پول تاکسی را برای آمدن سر تمرین ندارند. جالب است که تیم ششم جدول است، آن هم با توجه به چنین مشکلات، تلاشی که شاید به چشم نیاید. به نظر شما حق‌الناس یعنی چه؟! همین حق‌الناس است دیگر.


او در خصوص مشکلات سفر به کرمان هم خاطرنشان کرد: همه از جیب خودشان هزینه کردند، اگر نمی‌خواهند بگویند نمی‌خواهند و از گردونه مسابقات خارج شویم. اینکه می‌گویند ادامه دهید و بچه‌ها بازی می‌کنند باید جوابگو باشند. واقعا خجالت‌آور است. آقای رشیدی انسان‌ زحمتکشی هستند و تا به اینجا کار هم تمام تلاششان را برای ایجاد آرامش در تیم به کار بستند همچنین کادرفنی و در راس آن آقای پاشازاده خیلی لطف داشتند اما واقعا چطور می‌شود 14، 15 ساعت با اتوبوس به کرمان رفت و با خستگی مقابل حریف حاضر شد؟ تغذیه داریم، لباس داریم یا توپ کافی که مقابل مس کرمان حاضر شویم؟ واقعا از این شرایط خسته شده‌ایم.


کاپیتان راه‌آهن از مسئولین درخواست می‌کند که فکری به حال این جوانان کنند و کسی که باید هدایت را در دست بگیرد جلو بیاید و پاسخگو باشد: مگر مسئول ما دادستانی محترم نیست؟ مگر ما زیرنظر دادستانی نیستیم؟ راه‌آهن جز اموال آقای زنجانی هست یا نه باید خب، آنها تصمیم بگیرند و به ما بگویند چه خواهد شد. آنها حتی به ما نمی‌گویند که چه کسی یا کسانی باید تیم را در دست بگیرند تا ما به سراغ آن مجموعه برویم. سوال من این است که فکر کنند این بازیکن‌ها مثل فرزندان خودشان هستند مگر بچه‌های تیم ما دور از بچه‌های این آقایان هستند؟ در این سرمایی که ما هر روز بر سر تمرین حاضر می‌شویم واقعا دور از انسانیت است که هیچ فکری به حال این تیم نشود. ما یک اکیپ 4، 5 نفره هستیم که بازیکنان را دور هم جمع کردیم، مدیرعامل، آقای پاشازاده، کادرفنی و من به همراه چند تا از بازیکنان در حال حمایت از بازیکنان ضعیف تیم هستیم. ما 4 ماه است که داریم با دو دست لباس تمرین می‌کنیم؛ نه لباس تمرین و نه لباس مسابقه داریم و هر کس هرچی دوست دارد تنش می‌کند و در تمرینات حاضر می‌شود.  


بیاتی‌نیا با بیان این موضوع که اگر تصمیم به تیم‌داری ندارند بگویند: نمی‌خواهند تیم‌داری کنند بیایند و بگویند مطمئنا همه می‌رویم و به صورت اتوماتیک‌وار هم قراردادمان فسخ می‌شود و تصمیمی برای آینده‌مان می‌گیریم، این بلاتکلیفی‌ها و این زمانی که از جوانی و عمرمان می‌رود درست و انسانی نیست.


او در پایان گفت: راه‌آهن تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته و مطمئن باشید که مدعی صعود به لیگ‌برتر است بعد از صعودمان هزار نفر پیدا می‌شوند که ادعای صاحب بودن این تیم را می‌کنند، آن زمان چه نیاز به حمایت امروز که روزهای سخت ماست باید به داد تیم برسند.

دیدگاه‌ها