کد خبر : 1375800 | 08 آذر 1395 ساعت 19:55 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

استاندار خوزستان خبر داد؛

مشکل استقلال خوزستان به زودی حل می‌شود

استاندار خوزستان گفت: رییس بانک ملی ایران قول داده است که تا دو هفته آینده مشکل باشگاه استقلال خوزستان را رفع کند.

مشکل استقلال خوزستان به زودی حل می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران ورزش استان، در جمع خبرنگاران در خصوص رفع مشکلات باشگاه استقلال خوزستان، اظهار کرد: روز گذشته (یکشنبه) وضعیت این باشگاه را دنبال و پیرامون آن نیز با آقای حسین زاده، رییس بانک ملی ایران صحبت کردم.


 
وی افزود: در این گفت و گو رییس بانک ملی ایران اشاره داشت که ان شاءالله تا دو هفته آینده گروه ملی به مزایده گذاشته و صاحب آن نیز تعیین تکلیف می شود که پس از این، مشکل استقلال خوزستان هم حل است.
 


استاندار خوزستان گفت: من به او گفتم، یعنی قول می‌دهید که ظرف دو هفته آینده این مشکل حل شود؟ که او نیز عنوان کرد طبق برنامه ریزی که شده و پیش رفته ایم ان شاءالله حل است و این قولی است که روز گذشته رییس بانک ملی به من داد.


وی با بیان این که خود من به صورت مرتب پیگیر این موضوع هستم، عنوان کرد: من و آقای یوسفی با یکی از مسوولان سازمان‌های استان صحبتی داشتیم و قرار شد طی یکی دو روز آینده جلسه ای داشته باشیم تا اگر بشود از او نیز در راستای حل مشکل این باشگاه کمک بگیریم.
 


شریعتی گفت: اگر مسئله ظرف دو هفته آینده حل شد که هیچ، در غیر این صورت من جلسه استانی خواهم گرفت و همه امکانات استان را بسیج می‌کنم تا تیم فوتبال استقلال خوزستان از این وضعیت خارج شود.

دیدگاه‌ها