کد خبر : 1376034 | 09 آذر 1395 ساعت 20:45 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

اهداف زمستانی چلسی مشخص شدند

آتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی قصد دارد تا در زمستان امسال، ترکیب تیم خود را تقویت کند.

اهداف زمستانی چلسی مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده و به صدر جدول لیگ برتر تکیه زده است اما کونته همچنان معتقد است که ترکیب تیمش نیاز به تقویت دارد و به همین از سران تیمش خواسته در زمستان چند بازیکن را به ترکیب این تیم اضافه کنند.

 

 

1160173

 

 

"گاتزتا دلوا اسپورت" گزارش می دهد که اولین درخواست کونته، استحکام بخشیدن به خط دفاعی است و در این راستا او قصد دارد کالیدو کولیبالی از ناپولی یا ویکتور لیندلوف از بنفیکا را به خدمت بگیرد. با توجه به تمایل چند تیم دیگر همانند یونایتد و اینتر به لیندلوف، احتمال خرید کولیبالی بیشتر خواهد بود. چلسی در تابستان نیز بارها تا آستانه جذب این مدافع تنومند پیش رفت اما این انتقال منتفی شد.

 

همچنین سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا قصد دارد برای تقویت خط میانی خود، باب مذاکره را برای جذب خامس یا ایسکو از رئال مادرید باز کند. با توجه به رابطه نه چندان خوب خامس با زیدان، احتمال جذب این ستاره کلمبیایی در زمستان وجود دارد.

 

 

1101072

 

 

ایسکو مدتی است مورد توجه زیزو قرار گرفته و در جریان پیروزی شیرین کهکشانی ها در برابر اتلتیکومادرید نیز نقشی کلیدی ایفا کرد. به این دلیل، احتمال جذب خامس بیشتر از ایسکو خواهد بود اما رقم این اتقال احتمال بین 50 تا 60 میلیون یورو پیش بینی شده است.

دیدگاه‌ها