کد خبر : 1376423 | 11 آذر 1395 ساعت 17:12 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئنم در پایان فصل جزو ۶ تیم برتر خواهیم بود

کمالوند: می‌گفتند تیم من سقوط می‌کند

سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد که تیمش قطعا در پایان لیگ جزو 6 تیم برتر لیگ برتر خواهد بود.

کمالوند: می‌گفتند تیم من سقوط می‌کند 

به گزارش "ورزش‌سه"، فراز کمالوند پس از برتری دو بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر شد و به سوالات مطروحه پاسخ داد. ماحصل صحبت های کمالوند را در ادامه می خوانید:


می‌گفتند تیم من سقوط می‌کند
این دیدار را خیلی بد شروع کردیم، ولی در ادامه بهتر شدیم و به بازی برگشتیم. در چند ماه گذشته فشار زیادی روی تیم ما بوده است و بازیکنانم فشار زیادی متحمل شدند. بعضی از دوستان از هفته چهارم شروع کرده بودند و می‌گفتند این تیم سقوط می‌کند، اما لطف خدا مثل همیشه خودش را به ما نشان داد و در سخت‌ترین موقعیت‌ها وضعیت‌مان تغییر کرد. در بازی گذشته هم خوب بازی کردیم و به بازی برگشتیم.


دست بازیکنانم درد نکند
تعویض‌های ما کاملاً اجباری بود، اما فکر می‌کنم خدا خودش برای ما تعویض می‌کند. خدا را شکر می‌کنم که از این شرایط خارج شدیم. گسترش فولاد راه خودش را پیدا کرده است. این دیدار یکی از بهترین بازی‌هایی بود که من تاکنون دیده بودم و هر دو تیم حدود 15 الی 16 موقعیت گل داشتند. دست بازیکنانم درد نکند. آنها در این دیدار فوق‌العاده ظاهر شدند. تیم من در 6 روز گذشته دو بازی سخت انجام داده است.


مطمئنم بین 6 تیم برتر لیگ خواهیم بود
مطمئنم در پایان فصل جزو 6 تیم برتر خواهیم بود؛ در نیم فصل سه الی چهار بازیکن خوب می‌گیریم و در نیم‌فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد.


امروز جوان تر از همیشه بودیم
تیم ما به معنای واقعی تیم است و جوانان تیم در این دیدار خیلی خوب ظاهر شدند. یوسف سیدی فوق‌العاده بود. او توانست در دقیقه 95، سی و پنج متر با توپ حرکت کند و توانایی خودش را نشان دهد. تیم ما امروز جوان‌تر از همیشه بود و لازم می‌دانم از تیم پزشکی گسترش نیز تشکر کنم که مصدومان را برای بازی می‌رساند. جلال چراغ‌پور نیز کمک زیادی به ما کرده تا تیم‌های حریف را آنالیز کنیم.


دلیل مصدومیت‌ها
هنوز وضعیت علیرضا نقی زاده که در این مسابقه مصدوم شد، معلوم نیست. با تیم پزشکی صحبت کردم و گفتند باید 24 ساعت صبر کنیم. یکی از دلایل تعدد مصدومیت ها سرمای بیش از حد هواست که باعث می‌شود بازیکنان مصدوم شوند. دومین دلیل تعطیلات پیاپی لیگ است. اروپا همه چیزش با ما فرق می‌کند. در تیم دیگر تبریز نیز رسول خطیبی سه ماه است بازیکنانش را در اختیار ندارد. امیدوارم شرایط طوری باشد که لیگ ما مستمر برگزار شود و این مصدومیت‌ها کمتر شود.

دیدگاه‌ها