کد خبر : 1376546 | 11 آذر 1395 ساعت 21:13 | 45.5K بازدید | 0 دیدگاه

در آخرین تمرین پرسپولیس چه گذشت

پرسپولیسی ها امروز آخرین تمرین خود را برای تقابل با ماشین سازی در حالی پشت سر گذاشتند که عالیشاه و بیرانوند را به دلیل مصدومیت در بازی فردا در اختیار نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای حضور مجدد در صدر جدول چاره ای جز برتری پرگل مقابل ماشین سازی و امید به ناکامی تراکتورسازی در دیدار برابر پدیده ندارند. در این بین اما مشکل همیشگی پرسپولیس در طول دو سال گذشته یعنی فرصت سوزی به دغدغه اصلی برانکو ایوانکوویچ تبدیل شده تا او در تمرین امروز آیتم های ویژه ای برای شاگردانش در نظر داشته باشد.


تمرین امروز با صحبت های ویژه برانکو ایوانکوویچ حول نقاط ضعف و قدرت ماشین سازی آغاز شد و شاگردان سرمربی کروات به دقت با حول محور تمرینی آشنا شدند.

 

1160582

 

در روزی که بیشترین انتقاد متوجه فرشاد احمدزاده بود و اصحاب رسانه در نشست خبری برانکو ایوانکوویچ را بابت فرصت سوزی این بازیکن مورد بازخواست قرار دادند، باقری حمایت ویژه ای از بازیکن آذری زبان تیمش داشت و به او روحیه داد تا در کنار هافبک دفاعی این تیم در بازی برابر تبریزی ها عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشند.

 

1160583

 

رامین رضاییان این روزها رابطه بهتری با بازیکنان ترکیب اصلی تیمش برقرار کرده و با روزهای ابتدایی فصل و همچنین فصل گذشته که باعث شده بود شکافی بین او و دیگر بازیکنان به وجود آید فاصله گرفته است. رضاییان در بازی فردا امیدوار است اولین تجربه حضور فیکس خود در ترکیب سرخپوشان را در لیگ شانزدهم در کنار مسلمان کسب کند و برانکو ایوانکوویچ را با یک پاس گل دیگر مجاب به استفاده درترکیب اصلی کند.

 

1160584

 

مهدی طارمی تمام توان خود را در بازی فردا به کار خواهد گرفت تا گذشته را جبران کند. گذشته هایی همراه با فرصت سوزی و امیدوار به ثمر رسیدن توپ های نهایی. او مقابل ماشین سازی این فرصت را خواهد داشت تا بار دیگر به جمع مدعیان آقای گلی باز گردد و از فشار انتقادات کم کند.

 

1160585

 

با حضور این سه بازیکن خط دفاعی پرسپولیس صرفا تدافعی نیست. کامیابی نیا با 2 گل زده و رضاییان با یک پاس گل و ماهینی با یک گل و دو پاس گل عملکرد مناسبی در ترکیب پرسپولیس داشته اند و به نظر می رسد برای دیدار با ماشین نیز نقشه های زیادی در سر دارند.

 

1160586

 

بوژیدار رادوشوویچ با غیبت علیرضا بیرانوند تحت فشار قرار دارد تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. او در دو دیدار اخیر توانسته عملکرد خوبی با بسته نگه داشتن دروازه اش به جا بگذارد و هت تریک در این بازی با کلین شیت می تواند برانکو ایوانکوویچ و هواداران را راضی تر از همیشه کند. رادوشوویچ که در دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی دانشجویان با مصدومیت جزیی مواجه شده بود در این تمرین بدون مشکل درون دروازه تیمش قرار گرفت و آماده بازی بزرگ فردا شد.

 

1160587

 

کاور زرد در آخرین تمرین یعنی دوری از ترکیب اصلی و 11 نفره؛ این مساله به خوبی در نوع حرکت محمد امین آرام طبع و احمد نوراللهی مشخص است. دو بازیکنی که تصور می کردند در این فصل با حضور برانکو ایوانکوویچ به بالاترین سطح فنی خود در ترکیب اصلی سرخپوشان خواهند رسید اکنون به عنوان نیمکت نشین و سکونشین حضور یافته اند و کاملا بی روحیه به نظر می رسند؛ آنهم در شرایطی که نیمی از بازی های فصل پرسپولیس باقی مانده است.

 

1160595

 

در تمرین امروز هندبال در آیتم تمرینی برانکو ایوانکوویچ گنجانده شده بود و بازیکنان این تیم نشان دادند چیزی از ملی پوشان کم ندارند. با این حال به نظر می رسد جای خالی علیرضا بیرانوند با توجه به مصدومیتش از ناحیه دست کاملا به چشم می آمد و این دروازه بان که قابلیت زیادی در پرتاب و کار با توپ دارد در این بخش می توانست یک تنه منتهی به پیروزی تیمش شود. کری و رقابت شدیدی بین بازیکنان در این آیتم وجود داشت و آنها راه های مختلف رسیدن به گل را این بار با دست امتحان می کردند.

 

1160590

 

1160591

 

1160589

 

محسن ربیع خواه در دفاع چپ یا دفاع میانی؟ این سوالی است که تا ساعات پایانی باقیمانده تا دیدار برابر ماشین سازی وجود خواهد داشت. در صورتی که برانکو ایوانکوویچ تصمیم به حضور و بقای این بازیکن در دفاع چپ داشته باشد ماهینی در دفاع میانی قرار خواهد گرفت و در غیر اینصورت باید در انتظار حضور ماهینی در دفاع چپ ماند. محرومیت محمد انصاری باعث شده تا در انتظار تغییرات در دفاع پرسپولیس بعد از گذشت 11 بازی باشیم.

 

1160592

 

محسن مسلمان در حال عبور از کاپیتان؛ سیدجلال حسینی که این روزها عبور مهاجمان از او به یک رویا تبدیل شده است در آیتم والیبال برابر محسن مسلمان ناکام مانده تا این شرایط تنها راه عبوری از او تلقی شود.

رهبر شماره 4 پرسپولیس در دیدار هفته گذشته نیز در ثانیه های پایانی موفق شد با حضور روی خط دروازه این تیم از شکست سرخپوشان جلوگیری کند و برای مهاجمان ماشین سازی نیز راه عبور قرار نخواهد داد؟

 

1160593

 

رقابت در پست وینگر راست با توجه به نیمکت نشینی رضاییان نیز افزایش یافته است. رضاییان که در دیدار برابر صنعت نفت با حضور در زمین به جای احمدزاده در پست وینگر موفق شد تک گل این تیم را با پاسی دیدنی رقم بزند زنگ خطر را برای شماره 10 به صدا در آورده است و البته هنوز کارشناسان معتقدند زوج این دو بازیکن در سمت راست دفاعی این تیم عملکرد هجومی موفق تری خواهند داشت و باید به فلسفه برانکو ایوانکوویچ احترام گذاشت!

 

1160595

دیدگاه‌ها