کد خبر : 1376634 | 12 آذر 1395 ساعت 11:53 | 68.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل هندبال اروپا از ایران می آید

سجاد استکی؛ ماشین گلزنی دینامو بخارست

شب گذشته سجاد استکی با 13 گلی که مقابل براگا پرتغال به ثمر رساند به عنوان اولین ایرانی و آسیایی تاریخ هندبال به رتبه اول بهترین گلزنان جام باشگاه های اروپا صعود کرد.

سجاد استکی؛ ماشین گلزنی دینامو بخارست

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم هندبال دیناموبخارست رومانی که مثلث آتشین ایرانی خود را در اختیار داشت توانست با نتیجه 35 بر 29 براگا پرتغال را در دیداری فوق العاده حساس شکست دهد تا همچنان برای صعود به مرحله بعدی جام باشگاه های اروپا امیدوار باشد. در این دیدار سجاد استکی که به او لقب "ماشین گلزنی" را داده اند توانست 13 گل به ثمر برساند تا با 67 گل  بالاتر از ماگنوس برامینگ دانمارکی در صدر جدول بهترین گل زنان اروپا قرار بگیرد. سجاد اولین ایرانی و آسیایی است که توانسته به این عنوان دست پیدا کند تا پس از سال ها دیگر اروپایی ها از صدر جدا شوند.

 

1160702


الله کرم استکی، دیگر ستاره ایرانی دینامو که در تلویزیون رومانی به او "شوت راکتی" می گویند هم در این دیدار 7 گل به ثمر رساند و در کنار تمام گل هایی که زد وظیفه رهبری تیم در داخل زمین را هم بر عهده داشت. علیرضا موسوی هم با تک گلی که وارد دروازه براگا کرد آمار فوق العاده 21 گل از 35 گل دینامو را به نام ایرانی ها ثبت کرد.

 

1160701


حالا مثلث فوق العاده هندبالیست های ایرانی اروپا را تحت تاثیر قرار داده است که ماحصل آن عنوان بهترین گل زن این رقابت ها بود که به سجاد استکی رسید و این اتفاق بزرگ برای اولین بار در ایران و آسیا رخ داد.

 

 

دیدگاه‌ها