کد خبر : 1376648 | 12 آذر 1395 ساعت 13:23 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه ناامیدی؛ عنایتی مدافع نیست (عکس)

بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر در دو بازی اخیر صبا به عنوان مدافع میانی به کار گرفته شد اما در هر دو مسابقه تیمش دو گل دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در چهل و یکمین سال زندگی خود و شاید آخرین فصل حضورش در دوران بازیگری به صبای قم که دو مقطع در آن حضور داشت و گل‌های زیادی در این تیم به ثمر رسانده بود، آمد اما در لیگ شانزدهم نتوانست موفقیت‌های سابقش را تکرار کند و تنها دو گل در لیگ برتر به ثمر رساند که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود.


صبا در جام حذفی مقابل استقلال با پنج مدافع بازی کرد که صمد مرفاوی هم به خواسته گل نخوردن تیمش در طول 120 دقیقه رسید اما این تیم در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی نیز همین روش را به کار گرفت ولی این بار رضا عنایتی به قلب دفاع رفته بود که صبا نتوانست علمکردی مثل بازیِ استقلال ارائه کند و دو گل دریافت کرد.


دیروز هم صبا با تاکتیک پنج مدافع از ابتدا بازی کرد و این بار هم عنایتی در قلب دفاع به کار گرفته شد که این تصمیم برابر بازیکنان میل به هجوم و سرعتیِ استقلال کمی عجیب بود و البته کار دست تیم قم داد؛ عنایتی در دقیقه 7 با بی‌احتیاطی که انجام داد اخطار گرفت و دقیقه 40 هم وقتی از سرعت محسن کریمی عقب ماند با تکل بلند او را متوقف کرد و دومین بار با کارت زرد جریمه شد تا در همان نیمه اول صبایی که یک بر صفر باخته بود را 10 نفره کند.


بدون شک در گل اولی که صبا دریافت کرد عنایتی بی‌تقصیر نبود و با احتساب کارت قرمزی که او گرفت باید کادر فنی این تیم بپذیرد این بازیکن را نباید در عقب زمین استفاده کند چراکه با این روش در دو بازی تراکتورسازی و استقلال 4 گل دریافت کردند و از تاکتیک پنج مدافع با عنایتی نتیجه نگرفتند.

 

1160710

 

1160711

 

1160709

 

1160712

 

 

دیدگاه‌ها