کد خبر : 1376681 | 12 آذر 1395 ساعت 13:45 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ.اس

ترکیب رئال برای ال کلاسیکو لو رفت!

زین الدین زیدان تصمیم نهایی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خود در ال کلاسیکو را گرفته و اگر اتفاق خاصی نیفتد، با همان ایده چند روز اخیرش رئال را به مصاف بارسلونا خواهد فرستاد.

ترکیب رئال برای ال کلاسیکو لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با تغییرات فراوان در کوپا دل ری به مصاف کولتورال رفت؛ در حالیکه زیدان به 8 بازیکن استراحت داده بود؛ بازیکنانی که به نظر می رسد در ال کلاسیکو فیکس خواهند بود.

 

زیدان در آن بازی به په په، 90 دقیقه میدان داد و این نشان می دهد که او روی واران برای ال کلاسیکو حساب باز کرده است. زیزو همچنین کارواخال را نیز تنها یک نیمه به میدان فرستاد و این به منزله حضور ثابت او برابر بارسلونا است.

 

 

1160734

 

 

طبق ادعای آ.اس، زیدان این 11 بازیکن را از ابتدا در ال کلاسیکو به میدان خواهد فرستاد: ناواس، کارواخال، واران، راموس، مارسلو، کوواچیچ، مودریچ، ایسکو، لوکاس، بنزما و رونالدو.

 

بدین ترتیب ایسکو جای کروس را پر خواهد کرد و کوواچیچ نیز به جای کاسیمیرو نقش هافبک دفاعی رئال برابر بارسلونا را خواهد داشت. لوکاس واسکز هم جای گرت بیل را پر می کند. ضمن اینکه کاسیمیرو که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، در صورت نیاز از نیمه دوم وارد بازی خواهد شد.

زیدان با ترکیب دفاعی ای برابر بارسا صف آرایی خواهد کرد که در این فصل تنها 5 بار توانسته از آن استفاده کند و در هر 5 بازی نیز پیروز شده است؛ رئال با این ترکیب 4 نفره دفاعی، 12 گل زده و 5 گل نیز خورده است.

دیدگاه‌ها