کد خبر : 1376844 | 12 آذر 1395 ساعت 23:19 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه انتخاب برترین های دو و میدانی جهان؛

رئیس‌فدراسیون‌دوومیدانی‌در‌جمع‌بهترین‌های جهان

مجید کیهانی که برای حضور در اجلاس جهانی دو و میدانی به دعوت IAAF راهی موناکو شده است در مراسم انتخاب بهترین های این رشته شرکت کرد و با روسای فدراسیون های سایر کشورها ملاقات داشت.

رئیس‌فدراسیون‌دوومیدانی‌در‌جمع‌بهترین‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی ایران که به دعوت سباستین کو رییس فدراسیون جهانی دو و میدانی برای حضور در اجلاس جهانی راهی موناکو شده بود، امشب در مراسم انتخاب بهترین های دو و میدانی جهان شرکت کرد. این مراسم در هتل مونت کارلو موناکو با حضور روسای فدراسیون های جهان در فاصله یک روز تا کنگره جهانی برگزار شد.

 


سباستین کو قبل از برگزاری اجلاس جهانی جلسه ای با روسای فدراسیون های آسیایی داشت که کیهانی هم در این مراسم حاضر شد. رییس فدراسیون دو و میدانی ایران در حاشیه این اجلاس نشست هایی با "برنارد آمسالم" رییس فدراسیون دو و میدانی فرانسه و "جرزی ژوکا" رییس فدراسیون دو و میدانی لهستان داشت که ماحصل این جلسات تعامل بیشتر کشورها برای روزهای آینده و رویدادهای پیش رو خواهد بود.

 

 

1160852

 


مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی پس از پایان روز اول ملاقات با رییس فدراسیون جهانی با روسای فدراسیون های آسیایی گفت:« ما امروز از ساختمان و قسمت های مختلف فدراسیون جهانی در شهر موناکو بازدید کردیم و گفت و گو هایی نیز با همتایان خود در این بازدیدها داشتیم. جلسه ای هم با حضور روسای فدراسیون های کشورهای دیگر برگزار کرده و پیرامون مسایل، موضوعات و دستور جلسه نشست فردا بحث و تبادل نظر انجام دادیم.»

دیدگاه‌ها