کد خبر : 1376883 | 13 آذر 1395 ساعت 10:06 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

از کاظمی و گل‌محمدی تا دنیزلی و رودولفو

چه کسی سرمربی ماشین‌سازی می‌شود؟

سرمربی جدید تیم ماشین سازی تبریز در شرایطی قرار است امروز عصر مشخص شود که گزینه های متعددی برای نیمکت تیم قعرنشین مطرح شده است.

چه کسی سرمربی ماشین‌سازی می‌شود؟

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از بازی شب گذشته پرسپولیس و ماشین سازی که با شکست سبزپوشان تبریزی همراه بود، رسول خطیبی از سرمربیگری ماشین سازی استعفا کرد و به گفته رییس هیات مدیره باشگاه نیز این استعفا مورد پذیرش واقع شده است.


در این باره قرار است جلسه هیات مدیره ماشین سازی عصر امروز برگزار و سرمربی جدید انتخاب شود. در شرایطی که مدیران باشگاه ماشین سازی مذاکره با هیچ گزینه ای را تایید نمی کنند اما نام هایی در این باره مطرح شده است.  فرهاد کاظمی، یحیی گل‌محمدی، مصطفی دنیزلی و رودولفو لوئیز اصلی ترین نام هایی است که در این باره مطرح می شود. 


در بین تمامی گزینه ها نام فرهاد کاظمی بیش از سایرین شنیده می‌شود. کاظمی که در میانه راه نتوانست با سیاه‌جامگان ادامه دهد و از این تیم جدا شد، از مدت ها پیش شایعات زیادی درباره پیوستن او به ماشین سازی شنیده می شود. حتی گفته می شود مسئولان این باشگاه با کاظمی صحبت های نهایی را نیز انجام داده اند و امروز به عنوان سرمربی معرفی می شود.


در کنار این گزینه ها صحبت هایی درباره حضور یحیی گل محمدی و مصطفی دنیزلی نیز به میان آمده که نمی توان زیاد این مسائل را جدی گرفت.


البته رودولفو لوییز مربی پرتغالی که دستیار رسول خطیبی بود نیز یکی از گزینه های سرمربیگری است که احتمال دارد این سمت را عهده دار شود. رودولفو که سابقه دستیاری تونی اولیویرا و امیر قلعه نویی در تراکتورسازی را در کارنامه دارد، در میانه راه وقتی اوضاع ماشین سازی رو به بحرانی شدن می رفت، قبول کرد به عنوان دستیار خطیبی به ایران بیاید و حالا گفته می شود یکی از گزینه های سرمربیگری این تیم است.

دیدگاه‌ها