کد خبر : 1376888 | 13 آذر 1395 ساعت 10:12 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش سرمربی الاهلی به نیمکت نشینی ستاره ایرانی

جباری هنوز بازیکن 90 دقیقه‌ای نیست

جباری برای چندمین هفته متوالی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و حضورش نتوانست کمکی به الاهلی برای فرار از ناکامی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری ستاره ایرانی الاهلی بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت با حضور یوسف آدم به نیمکت ذخیره ها دوخته شده تا همین موضوع انتقادات فراوانی را از سرمربی جدید این تیم در پی داشته باشد. 


بعد از شکست 1-0 الاهلی برابر الجیش و همچنین تساوی پرگل هفته قبل این انتقادات بیشتر هم شد تا واکنش سرمربی تیم را در پی داشته باشد. یوسف آدم در گفتگو با روزنامه استاد الدوحه با اعتراف به این که جباری ستاره ای تاثیرگذار و کاربلد است، گفت:« من هم دوست دارم هر چه زودتر این بازیکن را سرحال در اختیار داشته باشم چون می دانم حضورش در ترکیب اصلی تا چه اندازه می تواند در روند حرکتی الاهلی تاثیرگذار باشد اما متاسفانه مصدومیت های اخیر جباری را از فرم مطلوب دور کرده و این بازیکن هنوز 90 دقیقه ای نیست».

 

1160820


از باشگاه الاهلی هم خبر می رسد هر دو بازیکن ایرانی که با مصدومیت هایی در نیم فصل اول روبرو شده بودند این روزها زیر نظر کادر بدنسازی و پزشکان تیم تمرینات ویژه ای انجام می دهند تا به فرم مطلوب رسیده و بازگشت آنها بتواند به شرایط تیم کمک کند.

دیدگاه‌ها