کد خبر : 1376909 | 13 آذر 1395 ساعت 11:25 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

نمی توانستیم به بازی هوایی رو بیاوریم

برهانی: زمین برنامه‌های پیکان را به هم ریخت

مهاجم باتجربه پیکانی ها در رابطه با دیدار در فولادشهر می گوید عملکرد تیم پیکان روی زمین است و به دلیل آب و هوای بارانی و به هم ریختن زمین بازی، این تیم نتوانست بازی همیشگی خود را پیاده کند.

برهانی: زمین برنامه‌های پیکان را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی پس از بازی تیم های پیکان و ذوب آهن در رابطه با بازی تیمش گفت: در ابتدا باید به ذوب آهنی ها تبریک بگویم، آنها در آن شرایط آب و هوایی و زمین توانستند به خوبی بازی کنند و در نهایت به عنوان تیم برنده زمین را ترک کنند، البته ما هم می توانستیم تیم برنده این بازی باشیم اما متاسفانه بدشانسی آوردیم. 


او ادامه داد: از لحاظ فنی نمی‌شود در مورد بازی مقابل ذوب‌آهن صحبت کرد چون زمین اصلاً مناسب نبود، از طرفی کار ما هم بیشتر بر روی زمین بود و اگر می‌خواستیم به بازی هوایی رو بیاوریم نمی‌توانستیم زیاد موفق باشیم.


برهانی در پایان گفت: آقای جلالی هم از بازیکنان تیم ناراحت بودند چرا که ما گلی دریافت کردیم که تمرین زیادی روی آن کرده بودیم، به هرحال با آنالیزهایی که انجام می شود سعی می کنیم در تمرینات راه های مقابله با حریفان را تمرین کنیم، در صحنه ای که دروازه ما باز شد نیز ما تمرین زیادی کرده بودیم و آقای جلالی به همین دلیل ناراحت بود که چرا به راحتی گل خوردیم.

دیدگاه‌ها