کد خبر : 1376928 | 13 آذر 1395 ساعت 12:03 | 4.4K بازدید | 2 دیدگاه

کامرانی‌فر: عده‌ای دنبال تخریب دپارتمان هستند

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: عده‌ای با پرداختن به موضوع محسن ترکی و رد شدن او در تست AFC قصد تخریب دپارتمان داوری را دارند.

کامرانی‌فر: عده‌ای دنبال تخریب دپارتمان هستند

به گزارش "ورزش سه"، حسن کامرانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعه رد شدن محسن ترکی در تست داوری AFC اظهار کرد: محسن ترکی در تست AFC موسوم به "یویو" رد شده که این تست به صورت دویدن ۲۰ متر، استراحت و بازگشت است. این تست با تست فیفا و تست قبل از فصل فرق دارد و اگر بخواهیم یک داور را به دلیل رد شدن در این تست – به هر دلیلی که باشد – از قضاوت در ایران محروم کنیم، منصفانه نیست.

 

او افزود: شرایط هر تست با دیگر تست‌ها تفاوت دارد. وقتی داوری در تست داخل کشور قبول شده، طبق قانون می‌تواند در ایران قضاوت کند تا زمان تست بعدی که در آن باید شرکت کند. ضمن اینکه ترکی داور بزرگی است و به خاطر رد شدن در یک تست، نه او و نه دیگران را از کار محروم نمی‌کنیم.

 

رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین گفت: دپارتمان کارش را انجام می‌دهد و تاکنون باعث بیشتر شدن رضایت داوران شده است. هرچند هنوز رضایت ما از دپارتمان کامل نیست ولی با برنامه پیش می‌رویم. عده‌ای با طرح موضوع‌هایی مثل محسن ترکی قصد تخریب دپارتمان داوری را دارند و می‌خواهند سرعت کار را پایین بیاورند.

 

کامرانی فر در پایان گفت: همیشه گفته‌ام که داوران باید از حاشیه دور باشند ولی گاهی حاشیه برایشان ایجاد می‌شود. ما جوابگو هستیم اما بهتر است به جای پرداختن به این گونه مسائل، انرژی و تمرکزمان را روی اصل موضوع یعنی پیشرفت داوری بگذاریم.

 

دیدگاه‌ها