کد خبر : 1376936 | 13 آذر 1395 ساعت 12:38 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

از روی شکم‌سیری مقابل پدیده بازی کردیم

ایرانپوریان: امیدوارم به بازی استقلال برسم

مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش باید بدون توجه به حواشی و حساسیت ها، برای پیروزی مقابل استقلال تمرکز کند.

ایرانپوریان: امیدوارم به بازی استقلال برسم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر دو امتیاز حساس را مقابل پدیده مشهد از دست داد و دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد. تراکتور در هفته آینده یک بازی حساس با استقلال دارد که قطعا برای برد مقابل آبی پوشان برنامه ریزی کرده است.


محمد ایرانپوریان، مدافع تراکتورسازی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره بازی دیروز، مصدومیتش و احتمال غیبت مقابل استقلال، شرایط مسابقه هفته سیزدهم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


از روی شکم سیری بازی کردیم


بازی با پدیده دو نیمه متفاوت داشت؛ ما در نیمه نخست تیم برتر زمین بودیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. در نیمه دوم از روی شکم سیری بازی کردیم و از سوی دیگر وزش باد نیز مزید برعلت شد تا نتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. متاسفانه حقمان تساوی نبود و باید بازی را می بردیم اما بدشانس بودیم و نتیجه دلخواه را کسب نکردیم.


از آزمون موفق بیرون نیامدیم


متاسفانه صدرجدول را از دست دادیم.این دو امتیاز برای ما بسیار حیاتی بود ولی با بی دقتی آن را از دست دادیم. همیشه می گویند صدرنشینی راحت است و حفظ آن دشوار اما ما از این آزمون سخت موفق بیرون نیامدیم.


شرمنده هواداران شدیم


در بازی دیروز شرمنده هواداران خوبمان شدیم. از آنها عذرخواهی می کنم و امیدوارم به حمایت شان ادامه دهند.در بازی های اینده نیز به حمایت این عزیزان نیاز داریم؛ مخصوصا در بازی با استقلال که برای پیروزی در آن به میدان می رویم.


امیدوارم به استقلال برسم


در بازی دیروز دچار آسیب دیدگی شدم. زیر نظر کادر پزشکی کارها را دنبال می کنم و امیدوارم بتوانم به بازی با استقلال برسم. نمی دانم مقابل استقلال بازی می کنم یا خیر اما تلاش می کنم برسم و برای تیمم مفید باشم.


بازی سختی با استقلال داریم


بازی سختی با استقلال داریم آنها مهره های خاص خود را دارند. به هر حال در ورزشگاه خود بازی می کنند و باید تمرکز بالایی داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.


به حواشی اهمیت نمی دهیم


قطعا بازی با استقلال حساسیت ها و حاشیه هایی به همراه دارد ولی ما به این مسائل بی توجه هستیم. به دنبال این هستیم تا یک بازی خوب انجام دهیم و انشاءالله پیروز از زمین خارج می شویم.

دیدگاه‌ها