کد خبر : 1376943 | 13 آذر 1395 ساعت 13:02 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزى پرسپولیس با گل شهاب زاهدى

شاگردان برانکو بعد از پیروزى برابر ماشین سازى و صدرنشینى در لیگ برتر، در دیدار تدارکاتى مقابل مقاومت با تک گل زاهدى پیش افتادند.

پیروزى پرسپولیس با گل شهاب زاهدى

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ براى ریکاورى شاگردانش بعد از دیدار مقابل ماشین سازى دیدار برابر مقاومت را در نظر گرفت و بازیکنان نیمکت نشین تیمش را در ترکیب قرار داد.


در نیمه اول سرخپوشان علیرغم فرصت هاى مناسب تنها یک بار توسط شهاب زاهدى که با شوتى از پشت محوطه جریمه دروازه بان مقاومت را تسلیم کرد به گل رسیدند. مقاومت نیز یک بار موفق به لرزه در آوردن تیرک دروازه درویش وند شد.


زاهدى در این بازى و بعد از گلزنى، شادى اش را با پدرش که روى سکوها حضور یافته بود تقسیم کرد.


پدر حسین ماهینى نیز دیگر میهمان این دیدار است که روى سکوها حضور یافته است.


منصور هاشمى، سرمربى تیم جوانان پرسپولیس نیز با حضور روى سکوها این دیدار را به تماشا نشسته است.


بازیکنان اصلى پرسپولیس در دیدار برابر ماشین سازى بعد از حضور در سالن بدنسازى به دویدن دور زمین پرداختند و در ادامه راهى رختکن شدند تا راهی منازل خود شوند.


بازیکنان پرسپولیس در دیدار تدارکاتى را ابوالفضل درویش وند، الکسى پل یانسکى، حمید طاهرخانى، شهاب زاهدى، صادق محرمى، محمد انصارى، محمد آرام طبع، احمد نوراللهى، امید عالیشاه، على علیپور و احسان علوان زاده تشکیل داده اند و این در حالى است که برانکو روى نیمکت خود بازیکنى در اختیار ندارد.

 

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که برانکو ایوانکوویچ، محمد رحمتی، حامد آقایی و رضا کرملاچعب را به جای امید عالیشاه، احسان علوان‌زاده و علی علیپور به زمین فرستاد.

 

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مقاومت با تک گل شهاب زاهدی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها