کد خبر : 1376944 | 13 آذر 1395 ساعت 13:14 | 45.7K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش رادو به خوش شانسی پرسپولیس (عکس)

تیم پرسپولیس در شرایطی که می‌توانست چهارمین گل خود در لیگ شانزدهم را دریافت کند، با خوش شانسی و بی دقتی امین قاسمی نژاد موفق شد سومین کلین شیت پیاپی در حضور رادوشویچ را ثبت کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی  تا دقیقه 70 با نتیجه 1 بر صفر به سود تیم میزبان دنبال می‌شد، که روی یک سهل انگاری از سیدجلال حسینی و اشتباه داور مسابقه در نشان دادن نقطه پنالتی، تیم پرسپولیس در آستانه دریافت چهارمین گل خود در طول فصل قرار گرفت؛ اما بی دقتی امین قاسمی نژاد در زدن ضربه باعث شد تا پرسپولیس هم‌چنان با 3 گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ شانزدهم بماند و رکورد سه کلین شیت پیاپی رادوشویچ هم حفظ شود.

 

1160955


در صورتی که پنالتی امین قاسمی نژاد به گل تبدیل می شد، تیم پرسپولیس بعد از 305 دقیقه دروزاه خودش را باز شده می‌دید. آخرین بار رحیم زهیوی در دقیقه 35 نیمه اول برابر پرسپولیس موفق به گشودن دروازه سرخپوشان شده بود؛ دیداری که آخرین حضور علیرضا بیرانوند پیش از مصدومیت در درون دروازه پرسپولیس بود.


 با تمام این تفاسیر امین قاسمی نژاد موفق به گشودن دروزاه پرسپولیس نشد، تا هم رکورد بسته نگه داشتن دروازه سرخپوشان به 325 دقیقه برسد و هم رادوشویچ موفق به ثبت سومین کلین شیت فصل در سومین حضور خود شود.

دیدگاه‌ها