کد خبر : 1376947 | 13 آذر 1395 ساعت 13:14 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبل در دربی و هت تریک شش امتیازی 

مرتضی تبریزی، خرگوش آستین ذوبی‌ها

کاپیتان دوم ذوب آهنی ها این روزها به عنوان گلزن اول این تیم شناخته می شود، بازیکنی که در غیاب چند مهاجم اصلی فصل گذشته ذوبی ها، به تنهایی بار اصلی خط حمله این تیم را به دوش کشیده است.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی، مرد اول بازی تیم های ذوب آهن و پیکان بود، مهاجمی که در لیگ شانزدهم به عنوان نفر اول خط حمله این تیم اصفهانی شناخته می شود و چه در دوران حضور گل محمدی و چه در زمان سرمربیگری حسینی بار اصلی حملات ذوبی ها را به دوش می کشد، هت تریک تبریزی در دیدار برابر پیکان، هشتمین گل او را در لیگ شانزدهم ثبت کرد. 


بازمانده خط حمله آتشین 


ذوبی ها در لیگ های چهاردهم و پانزدهم در خط حمله خود از مثلث آتشینی سود می بردند، کاوه رضایی، مسعود حسن زاده و مرتضی تبریزی سه بازیکنی بودند که در هر کدام از بازی های این تیم اصفهانی دروازه حریفان را به توپ می بستند، این مثلث به علاوه مهدی رجب زاده قدرت هجومی ذوبی ها را تا حد امکان بالا می برد اما پیش از آغاز بازی های لیگ شانزدهم این سیستم از هم پاشید، حسن زاده و رضایی به عنوان دو عضو اصلی خط حمله این تیم، ذوب آهن را ترک کردند. 

 

1160958


نفر اول و کاپیتان دوم 


پس از آغاز بازی های لیگ شانزدهم تبریزی به عنوان تنها مهره قابل اتکای ذوب آهن در خط حمله محسوب می شد و به نوعی حفظ تنها این بازیکن و عدم جذب مهاجم نامدار دیگری را می توان یک ریسک بزرگ دانست، ریسکی که در نهایت جواب داد و کاپیتان های اول و دوم ذوبی ها بار خط حمله این تیم را زمین نگذاشتند. تبریزی که شاید ضلع سوم مثلث آتشین فصل های قبل این تیم اصفهانی  محسوب می شد در لیگ شانزدهم برای تیمش همه کار کرده است، او با هت تریک در بازی اخیر ذوبی ها توانست خود را هشت گله کند. 

 

1160959


استارت از هفته پنجم 


تبریزی برای اولین بار در بازی تیم های ذوب آهن و صبا پایش به گلزنی باز شد، تنها گل ذوبی ها که یک امتیاز برای شان داشت را می توان استارت گلزنی های این بازیکن دانست، تنها گل ذوبی ها در شکست برابر استقلال، دو گل برابر سپاهان، تنها گل دیدار برابر نفت و سه گل بازی برابر پیکان باعث شد تا تبریزی اکنون هشت گله شود و در رده دوم جدول گلزنان بایستد. 

 

1160960


دبل، هت تریک و ... 


دو اتفاق ویژه در بازی های تبریزی برای ذوبی ها در لیگ شانزدهم بسیار به چشم می آید، دو دیداری که درخشش او نه تنها باعث کسب شش امتیاز برای ذوبی ها شده است که برتری در دربی اصفهان را نیز به همراه داشت، دبل مهاجم اصفهانی ها در دیدار برابر سپاهان در هفته هشتم و پس از آن هت تریک در برابر پیکان در هفته دوازدهم اوج عملکرد مثبت تبریزی  برای ذوب آهنی ها محسوب می شود.

دیدگاه‌ها