کد خبر : 1376986 | 13 آذر 1395 ساعت 14:33 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

219 روز بعد از جنگ تاریخی؛

رحمتی – قلعه‌نویی؛ روز تسویه حساب نزدیک است

بازی روز جمعه استقلال برابر تراکتورسازی بزرگترین نبرد بین امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی خواهد بود.

رحمتی – قلعه‌نویی؛ روز تسویه حساب نزدیک است

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاق هایی که در بازی برگشت فصل گذشته بین مهدی رحمتی و امیر قلعه نویی در ورزشگاه آزادی افتاد و منجر به محرومیت 2 جلسه ای کاپیتان استقلال شد حالا خیلی ها منتظرند ببینند واکنش این 2 در بازی روز جمعه به هم چیست. بی تردید این بازی یک نبرد انتقامی برای قلعه نویی و رحمتی است و نتیجه آن بیشتر از یک بازی سه امتیاز برای دو طرف ارزش دارد.


ماجرای اختلاف قلعه نویی و رحمتی به پایان لیگ سیزدهم بر می گردد، جایی که این 2  در پایان فصل با هم اختلاف پیدا کردند و در نهایت کاپیتان استقلال با یک قرارداد گران قیمت در لیگ چهاردهم به پیکان پیوست. رحمتی در روزهای دوری از استقلال منتظر برکناری قلعه نویی بود تا بتواند باردیگر پیراهن تیم محبوبش را بر تن کند که این اتفاق چندان طول نکشید. در لیگ پانزدهم قلعه نویی از استقلال رفت، مظلومی سرمربی شد و رحمتی با استقبال هواداران به این تیم برگشت تا انتقام سنگینی از اتفاق های لیگ سیزدهم بگیرد.

 

1161018


زمانی که رحمتی کارش را با استقلال شروع کرد، قلعه نویی تیم نداشت ولی او پیش از بازی با استقلال در دور رفت لیگ پانزدهم سرمربی تراکتور شد و بازی بدون این که حاشیه خاصی داشته باشد با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


چند روز بعد از آن بازی استقلال و تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی  جام حذفی در تبریز به مصاف هم رفتند و آبی های تهرانی با درخشش سجاد شهباززاده موفق شدند تراکتورسازی را با نتیجه 2 بر یک شکست بدهند و به فینال جام حذفی صعود کنند. در این بازی هم حاشیه خاصی بین رحمتی و قلعه نویی پیش نیامد اما ظاهرا قرار این دو به بازی برگشت بود. در این بازی استقلال بعد از پیروزی برابر سایپا صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفته بود و می توانست با پیروزی برابر تراکتور بسیار به قهرمانی امیدوار شود اما در همان دقایق ابتدایی رحمتی معادلات بازی را بهم زد. او با اعتراض به رفتارهای قلعه نویی در کنار خط دقایقی روند بازی را به جنجال کشید و البته این اتفاق ها هرگز به نفع استقلال تمام نشد چرا که در نهایت تراکتورسازی بازی را با نتیجه 3 بر 2 برد.

 

 

1161016


حالا بعد از گذشت حدود 4 ماه از اتفاق های آن بازی جنجالی رحمتی و قلعه نویی باردیگر روبه روی هم قرار می گیرند و همه منتظر واکنش طرفین هستند. رحمتی در اولین تمرین بعد از بازی با صبا با چهره خندان در تمرین استقلال شرکت کرد و حداقل در ظاهر اثری از نگرانی برای بازی روز جمعه در چهره او نبود و قطعا قلعه نویی هم با تجربه سال ها مربیگری در لیگ برتر فردی نیست که به خاطر یک اختلاف قدیمی تحت تاثیر قرار بگیرد و قطعا روز جمعه تلاش می کند تا با شکست استقلال یک بار دیگر صدر جدول را پس بگیرد.

 

در حاشیه یک رویارویی:
* ناظران مطبوعاتی عملکرد رحمتی در دیدار استقلال مقابل تراکتور در فصل پیش را یک کار ناشیانه از سوی او ارزیابی کردند که به ضرر تیم و خود او تمام شد. 


* قلعه‌نویی و رحمتی در زمانی رابطه بسیار صمیمانه با یکدیگر داشتند اما اختلاف آنها در فصل آخر حضور قلعه‌نویی در استقلال و ماجرایی که منجر به انتخاب محسن فروزان شد، رابطه آنها را به شدت شکرآب کرد. 


* مهدی رحمتی در این چند ماه لب به سخن علیه سرمربی سابقش باز نکرده اما در صفحه اینستاگرامش به او کنایه زده است. 


* امیر قلعه‌نویی آخرین‌بار در ویژه برنامه شب‌های فوتبالی در نوروز امسال درباره رحمتی صحبت کرد و اعلام کرد مشکلی با رحمتی ندارد.

 

 

1109582


* در سابقه همکاری قلعه‌نویی و رحمتی 4 قهرمانی لیگ‌برتر به چشم می‌خورد. 


* دوستان مشترکی که سعی کرده‌اند این دو چهره مشهور و خبرساز فوتبال ایران را با هم آشتی بدهند تا به حال به نتیجه نرسیده‌اند.


* طبق معمول با حضور قلعه‌نویی در تیمی جز استقلال تنش بین او و کادرفنی آبی‌ها به شکلی خاموش برقرار است و این‌بار نیز هر دو طرف تمام تلاش خود را برای پیروزی خواهند کرد که در این بین رحمتی با انگیزه‌های مضاعف به دیدار حریف خواهد رفت. 


* از خط دفاعی استقلال که در بازی قبلی مقابل تراکتور با اشتباهاتش شکست آبی‌ها را رقم زد، یک بازیکن استقلال را ترک کرده و دیگری تبدیل به نیمکت‌نشینی دائم شده است. اتفاقی که احتمالا به آن بازی هم مربوط می‌شود.


 

دیدگاه‌ها