کد خبر : 1376996 | 13 آذر 1395 ساعت 14:54 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی‌پور: از تبریزی تا مظاهری، با هم بردیم

ذوب‌آهن در دو هفته پی در پی با مهاجمانش هت‌تریک می‌کند، آنها در هفته گذشته با مهدی رجب‌زاده 3 گل به حریف زدند و این هفته توسط مرتضی تبریزی به این مهم دست پیدا کردند.

مهدی‌پور: از تبریزی تا مظاهری، با هم بردیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌پور بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در 2 گلی که مرتضی تبریزی به ثمر رساند موثر بود. او در این خصوص گفت: پاس گل‌هایمان در وهله اول تلاش مرتضی تبریزی بود که پیگیر توپ‌ها بود و در نهایت توانست توپ‌های ارسالی من را به گل تبدیل کند. کل تیم در مقابل حریف زحمت کشیدند و در نهایت به گلزنی مرتضی ختم شد.


وی در ادامه گفت: همه در این بازی با توجه به هوا بارانی، زمین چمن و با آن شرایط سخت زحمت کشیدند و از جان مایه گذاشتند و توانستیم 3 امتیاز حیاتی این دیدار را کسب کنیم.

امیدوارم در این دو، سه بازی پایانی نیم فصل امتیازات خوبی جمع کنیم و در کورس قرار بگیریم.


او درباره نتایجی که کسب کرده‌اند گفت: 4 بازی آخر لیگ‌مان شرایط خیلی خوبی داشتیم و تنها در بازی مقابل نفت به خاطر یک غفلت 3 امتیاز را از دست دادیم که اگر در آن بازی پیروز می‌شدیم شرایطمان در جدول خیلی بهتر می‌بود. در بازی نفت 5 دقیقه پایانی بچه‌ها تمرکزشان را از دست دادند متاسفانه آن بازی را باختیم البته در آن بازی سه کارته بودم و حضور نداشتم. در دیدار مقابل ماشین‌سازی تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را بگیریم و امیدوارم در آنجا هم بتوانیم مثل سایر رقابت‌هایمان پیروز باشیم.


هافبک ذوب‌آهن درباره محافظت از دروازه‌شان و گل نخوردن تیمش اینطور می‌گوید: رشید مظاهری در پیروزی‌هایی که مقابل استقلال‌خوزستان، سپاهان، صنعت و پیکان کلین‌شیت های خوبی داشت و گلی دریافت نکرد. تیمی که بتواند از دروازه‌اش خوب محافظت و دفاع کند شرایطش خوب می‌شود و در مقابل هم اگر از موقعیت‌هایش هم استفاده کند خب به طبع می‌تواند ببرد.

دیدگاه‌ها