کد خبر : 1377098 | 13 آذر 1395 ساعت 21:10 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: هواداران اشتباه من و خرمگاه را ببخشند

مربی صبای قم از فوتبال دوستانی که دیدار تیمشان مقابل استقلال و حواشی به وجود آمده را دیدند عذرخواهی کرد.

الهامی: هواداران اشتباه من و خرمگاه را ببخشند

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی درمورد اتفاقات آخر مسابقه صبا و استقلال گفت: همه دیدند در طول 90 دقیقه هیچ مشکلی پیش نیامد و به غیر از یکی، دو بار اعتراض به قضاوت داور که طبیعی هم است حاشیه‌ای ایجاد نشد؛ آن صحنه‌ها اصلا زیبنده نبود و همانطور که خرمگاه گفته است هر دو نفر ما از به وقوع افتادن این حواشی ناراحت هستیم.

 


او ادامه داد: دو روز است نمی‌توانم جواب تلفن کسی را بدهم و در تمرین دیروزمان هم با بازیکنان صحبتی نداشتم چون واقعا هنوز از اتفاقات آخر بازی با استقلال ناراحت هستم؛ من در استقلال مربیگری کردم و با خرمگاه همبازی بودم ولی حساسیت مسابقه موجب شد آن مسائل رخ بدهد و از کوره در برویم؛ نمی‌گویم تقصیر من بود یا کس دیگری ولی از برخوردها و مصاحبه‌های به وجود آمده خجالت‌زده هستم.

 

مربی صبای قم ضمن عذرخواهی از هواداران تیمشان و استقلال عنوان کرد: بدون شک در شکل‌گیری آن حواشی من و محمد خرمگاه تقصیر داشتیم و امیدوارم هواداران آن صحنه‌ها را فراموش کنند و دیگر به آن نپردازند و همچنین اشتباه‌های ما دو نفر را ببخشند.

 

الهامی با بیان اینکه یکی از ضعیف‌ترین نمایش تیممان را مقابل استقلال ارائه کردیم، گفت: استقلال بهتر از ما بازی را شروع کرد و ادامه داد ولی پس از گل آنها ما می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم که آن را از دست دادیم؛ بعد از اخراج دو بازیکنمان هم نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم و نمی‌شود وقتی تیم 9 نفره شده از مسائل فنی صحبت کنیم.


او پیرامون قضاوت سیدعلی در بازی با استقلال ابراز کرد: بنده نمی‌توانم اظهار نظر کنم و اخراج‌ها و چند برخورد را به کارشناسان داوری واگذار می‌کنم تا نظرشان را بدهند.

 

مربی صبای قم یادآور شد: صبا از نظر فنی مشکلی ندارد و قطعا در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد؛ ما موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم و فرصت‌های جدی داریم که اگر از آنها بهره ببریم به 3 امتیاز هم می‌رسیم؛ تعداد زیاد مصدومان و محرومان در هفته‌های اخیر مشکل زیادی برای ما ایجاد کرده که ان‌شاالله در هفته‌های بعد به آن دچار نشویم.

دیدگاه‌ها