کد خبر : 1377121 | 13 آذر 1395 ساعت 22:39 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: با خوش شانسی سیتی را بردیم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل منچسترسیتی، تایید کرد که شاگردانش با خوش شانسی به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردند.

کونته: با خوش شانسی سیتی را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا سیتی با گل به خودی گری کیهیل پیش افتاد و این تیم می توانست توسط کوین دی بروین و سرخیو آگوئرو به گل های بعدی هم دست پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد.

 

در مقابل آبی ها با ضدحملات خطرناک در دقایق پایانی، سه بار توسط دیگو کاستا، ویلیان و هازارد به گل رسیدند و سه امتیاز این دیدار را نصیب خود کردند.

 

 

1159680

 

 

کونته به خبرنگاران گفت:" این یک پیروزی بزرگ و یک نتیجه عالی مقابل یک تیم قدرتمند بود. با بازیکنان باکیفیتی که آنها دارند، فکر می کنم سیتی کامل ترین تیم لیگ است. به همین دلیل، من از نتیجه راضی هستم و همینطور از عملکرد بازیکنان. آنها شخصیت فوق العاده ای را به نمایش گذاشتند.

 

ما در ابتدای نیمه دوم خوش شانس بودیم زیرا یک بار توپ به تیر خورد و یک بار هم کورتوا دروازه را بسته نگه داشت تا نتیجه 1-0 بماند. سپس ما توانستیم گل تساوی را بزنیم و بعد از آن هم گل های دوم و سوم به ثمر رسید.

 

این نتیجه فوق العاده است زیرا آسان نیست که به اینجا بیایید و پیروز شوید. اکنون باید به همین روند ادامه بدهیم. ما فوتبال خوبی به نمایش می گذاریم و اعتماد به نفس داریم. مهم است که به کارمان ادامه بدهیم و بهتر شویم. هنوز جا برای بهتر شدن وجود دارد."

دیدگاه‌ها