کد خبر : 1377123 | 13 آذر 1395 ساعت 22:49 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: پیروزی در دستان ما بود

لوییس انریکه، سرمربی جوان بارسلونا معتقد است تیمش در دیدار امشب برابر رئال مادرید مستحق پیروزی بوده است.

انریکه: پیروزی در دستان ما بود

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بارسلونا در حالی در خانه در برابر رئال مادرید متوقف شد که تا لحظات پایانی از رقیب دیرینه خود با یک گل پیش بود.

 

لوییس انریکه گفت: "شرایط رخ داده بسیار واضح و روشن بود. بسیاری از خطاها، به خصوص خطایی که منجر به گل رئال مادرید شد صحیح نبود. معمولا مردم و تماشاگران روی اشتباهات یک بازیکن خیلی تمرکز می کنند اما من علاقه ای ندارم در مورد آردا توران صحبت کنم.

 

 

1161130

 

 

از نتیجه ای که در پایان ثبت شد بسیار ناراحت هستم زیرا احساس می کنم بارسلونا در این دیدار لایق پیروزی بود. در نیمه دوم ما موقعیت های زیادی خلق کردیم و بازیکنان ما هماهنگی خوبی داشتند. بازیکنان بارسا در میان بازیکنان حریف خیلی خوب همدیگر را پیدا می کردند و ما 2 موقعیت مسلم را توسط مسی و نیمار از دست دادیم.

 

از نظر من پیروزی در دستان ما بود اما نتوانستیم کار را تمام کنیم و به همین دلیل اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد را باید پذیرفت. به نظر می رسد در حال حاضر رئال مادرید صدرنشین مطلق است و لغزشی در روند این تیم مشاهده نمی شود. در حال حاضر تنها راهی که داریم، پیروزهای متوالی در بازی های آتی و فشار بر روی رئال مادرید است. بارسلونا باید در روند فعلی خود تغییر ایجاد کرده و به خصوص در بازی های خانگی پیشرفت کند".

دیدگاه‌ها