کد خبر : 1377159 | 14 آذر 1395 ساعت 09:06 | 91.9K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای خوش گوچی در اردیویسه

قوچان‌نژاد مدعی جدید آقای گلی هلند (عکس)

مهاجم ملی پوش ایرانی با دو گلی که شب گذشته برای هیرنفین به ثمررساند به مدعی جدید آقای گلی لیگ برتر هلند تبدیل شد.

قوچان‌نژاد مدعی جدید آقای گلی هلند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در جدال خارج از خانه هیرنفین برابر ایگلز رضا قوچان نژاد با دبل 7 دقیقه ای خود موفق شد زمینه برتری 3-1 تیمش را فراهم و بار دیگر هیرنفین را به جمع چهار تیم برتر جدول رده بندی بازگرداند. درخششی که باعث شد تا این مهاجم ایرانی بار دیگر به ستاره تیمش تبدیل و بر میزان محبوبیتش افزوده شود.


با دو گل شب گذشته تعداد گل های گوچی در این فصل به عدد 7 رسید تا نه تنها این ستاره ایرانی عنوان برترین گلزن تیمش را به دست بیاورد بلکه به مدعی جدید کسب آقای گلی اردیویسه هلند نیز تبدیل شود. قوچان نژاد با این شرایط تنها دو گل با صدرنشین جدول بهترین گلزنان هلند فاصله دارد و این می تواند بهترین فرصت برای او باشد تا روزهای خوبش در هلند را رویایی تر کند.


درخشش گوچی در بازی شب گذشته از چشم رسانه های هلندی هم دور نماند تا جایی که بسیاری از سایت های معتبر خبری در بازتاب گلزنی های قوچان نژاد از این بازیکن به عنوان مهاجمی چارچوب شناس و باهوش یاد کردند که از هیچ فرصتی برای گلزنی نمی گذرد. در گزارش سایت ووته بال گوچی کاندیدای قرار گرفتن در جمع بهترین بازیکنان هفته جاری هلند معرفی شد تا این شانس را داشته باشد برای اولین بار در تیم منتخب هفته هلند قرار بگیرد.


هیرنفین با برتری شب گذشته برابر ایگلز توانست بار دیگر از آلکمار سبقت گرفته و با 26 امتیاز از 15 بازی در جایگاه چهارم ایستاده و تنها 4 امتیاز با آیندهوون تیم سوم جدول اختلاف داشته باشد. گوچی و یارانش هفته آینده مقابل اکسیلیسور انتهای جدولی قرار می گیرند و این می تواند فرصت خوبی برای مهاجم ایرانی باشد تا تعداد گل های خود را از عدد 7 بالاتر برده و به صدر جدول گلزنان برتر هلند نزدیک شود.

 

1161221

 

1161219

 

1161223

 

1161217

 

1161222

 

1161218

دیدگاه‌ها