کد خبر : 1377164 | 14 آذر 1395 ساعت 09:25 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

دردسر جدید برای پرسپولیسی‌ها

بازگشایی دوباره پرونده خلعتبری و عجمان

با گذشت چند فصل از انتقال عجیب محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس حالا صدرنشین لیگ برتر با دردسرهای مالی زیادی پیرامون این موضوع روبرو شده است.

بازگشایی دوباره پرونده خلعتبری و عجمان 

به گزارش "ورزش سه"، چند فصل قبل در زمان پیوستن محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس سران وقت باشگاه برای جلب رضایت باشگاه عجمان جهت صدور رضایتنامه این مهاجم ریزنقش ایرانی حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر آنها رفتند که قرار بود این مبلغ ظرف چند ماه تسویه شود اما با گذشت چند سال این اتفاق رخ نداد تا با پیگیری و شکایت باشگاه اماراتی به فیفا یک پرونده جنجالی دیگر برای سرخپوشان باز شود.


در شرایطی که باشگاه عجمان در دو، سه فصل گذشته مدام پیگیر دریافت مطالبات خود بود با طفره رفتن های باشگاه پرسپولیس از پرداخت پول رضایتنامه خلعتبری مواجه شد تا حالا خبر برسد باشگاه اماراتی با حکم رسمی از فیفا تنها تا چند هفته دیگر به پرسپولیس مهلت تسویه حساب داده در غیر این صورت جرایم و حکم کسر امتیاز از پرسپولیس که توسط فیفا صادر شده را عملی خواهد کرد.


این موضوع که به تایید سرپرست باشگاه پرسپولیس هم رسید این روزها به دغدغه بزرگی برای صدرنشین لیگ برتر و مدیرانش تبدیل شده و آنها به شدت در پی تامین بودجه لازم جهت تسویه حساب با طرف اماراتی هستند تا یگی دیگر از پرونده های جنجالی سال های گذشته را مختومه کنند.

دیدگاه‌ها