کد خبر : 1377179 | 14 آذر 1395 ساعت 10:29 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

مسگر ساروی سرمربی نساجی می‌شود

به نظر می رسد با قهر محمود فکری به زودی شاهد تغییر و تحول در کادر فنی نساجی خواهیم بود و هدایت این تیم به حسین مسگر ساروی محول می شود.

مسگر ساروی سرمربی نساجی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری پیش از بازی با فولاد یزد به بهانه اینکه تماشاگران مانع از حضور برخی از بازیکنان در تمرینات شدند – همان بازیکنانی که به بهانه مشکلات مالی حاضر نشدند تیم را در سفر به اراک همراهی کنند – اردوی تیم را ترک کرد و در نهایت نساجی در غیاب محمود فکری مهیای بازی با فولاد یزد شد. اتفاقا نساجی در این دیدار ارایه گر بازی خوبی بود و در نهایت به برتری 3-0 رسید.


عبدالحمید رمضانی – مدیر عامل جدید باشگاه نساجی می گوید در تلاش است که محمود فکری را به تیم برگرداند. از سویی مهدی پرهام مالک باشگاه هم گفته یک هفته برای محمود فکری صبر خواهد کرد، در غیر اینصورت تصمیم جدیدی را می گیرد.


مهدی پرهام این را هم اضافه کرده دیگر هزینه ای را برای باشگاه نساجی متحمل نمی شود و در تلاش است که برای تیم اسپانسر بگیرد. این بر خلاف گفته های اینروزهای محمود فکری است، به این دلیل که سرمربی قهر کرده نساجی می گوید هر چه سریعتر باید به تیم پول تزریق شود تا بازیکنان دست از اعتراض و اعتصاب بردارند.


با توجه به اینکه محمود فکری به نیامدن خود تاکید دارد به نظر می رسد  نساجی به زودی حسین مسگر ساروی را به عنوان سرمربی معرفی خواهد کرد. مربی ای که در اولین گام  موفق بود و تیمش به برتری 3-0 در برابر فولاد یزد دست یافت.


نساجی با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن دست و پنجه نرم کرده در مجموع بهتر از خونه به خونه نتیجه گرفته و هم اکنون یکی از مدعیان صعود است. تا به این جای کار شش تیم دست به تغییر در کادر فنی خود زده اند و اگر تغییر در کادر فنی تیم  نساجی هم تایید شود تعداد این تیم ها به عدد 7 خواهد رسید.

دیدگاه‌ها