کد خبر : 1377184 | 14 آذر 1395 ساعت 10:41 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای ما پرسپولیس فرقی با تراکتورسازی ندارد

عباسیان: تساوی در تبریز کمتر از برد نبود

گلزن پدیده ای ها می گوید تساوی با تیم تراکتورسازی در خانه این تیم تفاوتی با پیروزی برای آنها نداشت.

عباسیان: تساوی در تبریز کمتر از برد نبود

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان در خصوص نتیجه‌ای که مقابل تراکتورسازی برایشان رقم خورد گفت: دیدار خیلی سختی بود، شرایط آب و هوایی بدی در این بازی داشتیم علی‌الخصوص باد مخالف می‌وزید و همین کار را برای ما سخت کرده بود. خدا را شکر در نهایت توانستیم یک امتیاز که دست کمی از پیروزی نداشت را با توجه به بازی در خانه حریف با حضور پرشورها داشته باشیم. 


او در ادامه گفت: ما تمام هم و غم‌مان این است که خودمان را از انتهای جدول به سمت بالا بکشانیم. با توجه به نتیجه‌ای که در این دو هفته کسب کردیم میانه جدول حضور داریم و 15 امتیازی شدیم و با یک برد به راحتی می‌توانیم تا رتبه پنجم بالا بیاییم.


وی درباره بازی های حساس پیش رو گفت: در هفته آینده دیدار حساسی مقابل پرسپولیس داریم و این بازی را می‌توان روی خوش‌شانسی و بدشانسی‌مان بگذاریم. 3 هفته سخت را باید بگذرانیم این هفته مقابل تراکتورسازی بازی داشتیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم، هفته آینده با پرسپولیس و بعد از آن هم با استقلال و این 3 بازی برایمان از اهمیت خاصی برخوردار است. امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج خوب خودمان را به سمت بالای جدول و حضور در جمع 6 تیم نزدیک کنیم. 


عباسیان در پایان گفت: دیدار با پرسپولیس با تراکتور برایمان هیچ فرقی ندارد، در این دیدار تلاش کردیم بازی خودمان را انجام دهیم و در نهایت نتیجه‌اش به یک امتیاز ختم شد و دیدار با پرسپولیس هم همین است. باید در مقابل سرخپوشان هم که به اعتقاد من یکی از بهترین تیم‌های ایرانی است که خوب فوتبال بازی می‌کنند و مربی خوبی دارند، تمام تلاشمان را به کار ببندیم، اگرچه بازی سختی است. همین جا از هواداران خواهش می‌کنم در ورزشگاه حاضر شوند چون آنها یار دوازدهم یک تیم هستند و با کمک آنها ما می توانیم به امتیاز خوبی برسیم.

دیدگاه‌ها